Solnett

lykke82.

Forelsket i forumet
Hei!

Nå kan man ikke bruke helseteppet foran vognen lenger, blir altfor dårlig luft for ungen. Oksygenen i vognen blir veldig dårlig! Lurer på om noen har kjøpt slike uv- nett eller solnett til vogna? Hvor? Pris? Har emmaljunga egde duo combi :=)

ORIGINAL: lykke82.

Hei!

Nå kan man ikke bruke helseteppet foran vognen lenger, blir altfor dårlig luft for ungen. Oksygenen i vognen blir veldig dårlig! Lurer på om noen har kjøpt slike uv- nett eller solnett til vogna? Hvor? Pris? Har emmaljunga egde duo combi :=)

Jeg bruker helseteppet foran vognen jeg, og det blir ikke dårlig luft der..blir jo åpent på sidene slik at det kommer luft inn. Kommer jo an på hvordan du henger det da.. [;)] Og jeg bruker det kun når han holder på å sovne, etter han har sovnet fjerner jeg det [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Når jeg henger teppe foran vogna, så er det gjerne åpent på en side i tillegg til på undersiden. Er nok greit med lufting. Nå når hun fortsatt har dyne i vogna bare bretter jeg den opp litt sånn at den skygger for ansiktet hennes når hun skal sove.

Det samme gjør vi også!!! [:)] Har enda ikke brukt noe teppe e.l foran vognen, så redd det skal bli for tett..men kommer nok anpå hvilke teppe en bruker og hvordan man henger det!!

Blir jo god lufting om man har helseteppe, for i de er det jo hull som luften kommer igjennom... Dessuten blir det som regel åpninger på sidene av teppet..
men sånn solnett har jeg aldri hørt om..

Her advarte faktisk helsesøster om å henge helseteppe foran vogna. Hadde vært fint å vite mer om UV-nett. Men du vet at det er en glidelås under kalesjen, slik at du kan dra ut en forlenger? Det fant jeg ut for et par uker siden (har samme vogn). Har brukt det så mye nå, dekker nesten hele vogna.

Back
Topp