sollise

Jeg har ikke sagt direkte hvor jeg er fra... Ikke for at det absolutt sku gjøre noe, men greit å være litt anonym, håper du forstår... Ikke vondt ment...
Du?
 
forstår det[:)] bare lurte.. tenkte jeg skulle høre med pebbles om vi skulle møtes på cafe en dag, også tenkte jeg at kanskje du ville ære med også[;)] fra brumunddal jeg
 
å, men det var skikkelig koselig å spørre meg om det... Hadde jeg ikke boddd så langt unna, kunne jeg gjerne blitt med dere!
Jeg er lengre ned på kartet...

Men har msn da..

Klem
 
ok det var synd, for det hadde vært kjempe koselig..... jepp har msn bare å legge meg til theresetulla@hotmail.com...

klem
 
Ja, men da sender jeg en mail!!!!

Du må kose deg i dag da... Ser tickeren din[;)]
 
ok ja det må du gjøre[;)] koselig det:)
ja skal kose meg kjempe masse, overfalle han når han kommer hjem[;)] hehe

klem
 
[:D]ha ha, ja gjør det[:D]
 
Jeg blir med på kafè! Snapser opp uansett hva dere snakker om! Hadde jeg visst hvordan man legger til i MSN skulle jeg lagt til dere (Fiorlina har prøvd å lære meg, men jeg er ikke helt stø på det enda!) Hatt en hyggelig prøving EserehT?
 
Ja, pebbles, du får prøve å komme deg på msn!

Klem
 
hehe nå skulle jeg akkurat lage en ny link om pebbles hehe:) om du ikke ville være med på cafe men du snappe opp før jeg vet orde av det[;)] Så koselig at du vil være med på cafe[:D] blir oss to da:) hmm kan ikke gubben din hjelpe deg da??

klem
 
og ja pebbles det har vært en koselig og morrsom prøving hehe og han slipper ikke unna i kveld hell haha[:D]
 
Back
Topp