Sollise,hvor er du?

*Laila*

Forumet er livet
Er det noen som vet hvor det er blitt av Sollise?har ikke sett henne her siden jeg kom på nett igjen...

Nei faktisk ikke!

Tenkte på det samme her om dagen

Hmm...merkelig!

Kathrine

Sollise du er savnet av flere her inne[;)]Kom til vårs,vi savner deg[;)]

Sollise har det bra, snakker ofte med henne på msn. Hun syntes siden har "tapt seg", og gidder derfor ikke bruke så mye tid her. Men dere hører nok fra henne når det skjer noe gledelig der!

Ok pebbles [:D]

Hils henne da [;)]

ORIGINAL: pebbles

Sollise har det bra, snakker ofte med henne på msn. Hun syntes siden har "tapt seg", og gidder derfor ikke bruke så mye tid her. Men dere hører nok fra henne når det skjer noe gledelig der!

ja det håper jeg virkelig,men jeg sjønner henne godt da!

Det var jo trist da.. Selv om jeg skjønner henne da! Håper hun kommer tilbake snart..

ORIGINAL: pebbles

Forstår henne godt.. men la henne iallefall vite at vi savner henne!!

hvor er sollise '++

Heisann jenter[:)]

Så koselig melding her da.... Jeg har ikke sett den før i dag! Jeg jobber masse om dagen, så er ikke hjemme og fått i meg middagen før rundt 7....så det har blitt lite nett på meg. Har jeg logga meg på pcen, så har det stort sett vært msn og jobb.... Men jeg forlater dere absolutt ikke!!! Men det blir sånn innimellom når man er i full jobb. Tenker masse på dere her inne, og dere blir nok ikke kvitt meg så lett[;)] Men som pebbles sier, jeg synes forumet tapte seg en del med alt som foregikk en stund... Men skjønner at mange trengte å lufte tankene, og det skal dem få lov til! Ikke misforstå det... Men det førte til at jeg ikke var så aktiv...

toveli: Gratulerer nok en gang, og jeg håper nå endelig at lotionet har kommet frem med postmannen[;)] eller har han selv tatt det i bruk, hihi (æsj...).

Laila76: gratulerer så mye til deg også... Blei så glad da jeg leste nyheten!!! Nå sitter`n vet du... Du fikk pm min?

Gratulerer til alle dere andre også som har blitt gravide denne måneden[:)] Det er mange av dere, så hit med basseluskene!!!![;)]
Ønsker alle sammen en fortsatt fin kveld, og her er jeg igjen[:)][:)][:)]

Godt å se deg her også,selv om vi stadig "treffes" på msn [:D][:D]

Gratulerer dere også, Godhjerta og Kathrine.... Vel unnet dere[:)] Ekstra moro å komme på når man kan lese så gledelige nyheter.
fiorelina og lindaen: Nå går det fort til babyen kommer.... lykke til[:)]

Godt du er tilbake en tur Sollise[:D][;)]Savnet deg her[;)]

her har du litt babystøv og baselusker[:D]

ORIGINAL: sollise

Gratulerer dere også, Godhjerta og Kathrine.... Vel unnet dere[:)] Ekstra moro å komme på når man kan lese så gledelige nyheter.
fiorelina og lindaen: Nå går det fort til babyen kommer.... lykke til[:)]

Håper virkelig du har rett[:D] Tusen takk.. [:)] Jeg sender over alt babystøvet jeg har når fødselen er over[:D]

Tusen millioner billioner takk for babystøvet, jenter[;)]
Dette blir det baby av hos meg snart håper jeg[:D]

Ønsker dere alle sammen en fin dag[:)][:)][:)]

Klems[:)]

Back
Topp