Solkrem

Skinnylatte

Betatt av forumet
Hvilken solkrem anbefaler folk? Har en 1-åring…
Tar helst en som går an å få smurt greit inn, og som gjør at mini ikke går rundt og ser ut som et levende lik hele dagen.

Hvilken solkrem anbefaler folk? Har en 1-åring…
Tar helst en som går an å få smurt greit inn, og som gjør at mini ikke går rundt og ser ut som et levende lik hele dagen.
https://www.farmasiet.no/catalog/hu...G4PYVHChK_KZutsps5kotxA7xE0RKizgaAm-zEALw_wcB

Mest fornøyd med denne av de vi har prøvd. Enkel å smøre ut og unngår levende lik-looken. Og uten parfyme. På dager med sterk sol smører jeg litt flere ganger i løpet av dagen, antar sånne som legger seg utapå huden så den bli helt hvit, ikke trenger å fornyes like ofte. Men ingen av mine har hatt tid til så langvarig smøring i den alderen :hilarious:

Til så små er det jo fysisk filter som er anbefalt. Men det er jo praktisk ikke så lett å gjennomføre...

Vi hadde babyline på de når de var små, men.. Ja.

Gått mye i cosmica og dermica de siste årene, men det er noen år siden jeg hadde baby, min yngste går i 1.klasse

Brukte mest hatt og UV klær når vi var ute hele dagen i den alderen der. Da vi begynte med solkrem så kjøpte jeg egentlig hva som helst av det som var tilgjengelig for barn. Har egentlig ikke funnet noen jeg ikke liker. Syns de i spray format er lett å smøre på barn som oppfører seg som en mark :hilarious:

Back
Topp