Solkrem!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvilken solkrem bruker dere til ungene? Vi kjøpte en fra calypso nå, den er håpløs, umulig å smøre ut og ungen er full av sand/grus etter 2 min[emoji20]

Noen som har noe å anbefale til ei frøken som sjeldent sitter stille og som elsker å leke i sanden?

Brukte calypso i fjor, men den er full av dritt :( allergifremkallende osv. Har kjøpt fra serien "baby" fra apotek 1 :)

Men jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver om calypso :p

Brukte calypso i fjor, men den er full av dritt :( allergifremkallende osv. Har kjøpt fra serien "baby" fra apotek 1 :)

Men jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver om calypso :p

Oi, emda større grunn til å legge den bort da, har nå peøvd 4 forskjellige fra samme merket på mini og de legger seg som et fettlag utenpå huden[emoji849][emoji20]

Disse er det jeg kjøper

9f5823148fb2fdd066ca1b9261ca08b7.jpg
de2ba9b9a28beef26d7663449b0233c4.jpg
9519746879e054fc51ad51b2cbab0732.jpg

Dermica kids. Ingen skumlerier, tørker raskt, og går an å få det av klærne. :)

Dermica Kids her også.
Ja. Også har jeg enten Dermica eller cosmica, husker ikke, til meg selv også for jeg har noen i lavere faktor enn 30

Cosmica her :)

I år har jeg kjøpt Cosmica kids SPF 30 og La Roche-posay Kids SPF 50+ til jenta mi på 2 år. Veldig fornøyd med begge de to [emoji4]

Bruker Nivea Sun Kids Protective & Sensitive
Sun Spray Spf 50+ og Eucerin Kids Sun Spray
Beiersdorf Solfaktor 50+. Begge er lette å smøre ut, er ikke klissete og scorer grønt på alle punkter i testene til forbrukerrådet. Trygge og gode kremer.

Jeg bruker dagkremen med faktor 30 fra herbalife, helt nydelig. Lukter godt og smøres enkelt ut:)

Back
Topp