Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal man gjøre når det er sol da?Vi fikk beskjed om at solkrem helst ikke skulle brukes før de var over ett år. Men det kan jo være andre "regler" i Norge![]()
De skal vel helst ikke sitte i solsteken, uansett? Holde de i skyggen.. Evnt bruke UV-klær/telt. Var bare det vi fikk beskjed om på helsestasjonen, men kan jo som sagt være andre retningslinjer i Norge. Jeg bor i Sverige.Hva skal man gjøre når det er sol da?
De skal vel helst ikke sitte i solsteken, uansett? Holde de i skyggen.. Evnt bruke UV-klær/telt. Var bare det vi fikk beskjed om på helsestasjonen, men kan jo som sagt være andre retningslinjer i Norge. Jeg bor i Sverige.
Vi fikk beskjed om at solkrem helst ikke skulle brukes før de var over ett år. Men det kan jo være andre "regler" i Norge![]()
Holde dem unna solen.Hva skal man gjøre når det er sol da?
Vi fikk beskjed om at solkrem helst ikke skulle brukes før de var over ett år. Men det kan jo være andre "regler" i Norge![]()
Jada. Som sagt, er bare hva vi fikk beskjed om.Hmmm... Vanskelig å unngå solen da. Idag bar jeg han i bæresele ute, og han satt fremoverlent. Da fikk han mye sol i ansiktet.
Det fikk vi ikke noe info om, men jeg kan tenke meg det har noe med den sarte babytiden og stoffer i solkrem å gjøre..Men hvorfor skal de ikke ha solkrem på seg?
Dekke til og bruke solhatt.. Være i skyggenHva skal man gjøre når det er sol da?