solkrem

Bruker egentlig ikke solkrem på mini enda jeg, men om jeg skulle få bruk for det så hadde det blitt Coop änglamark som vi bruker ellers på barna. :)
 
Bruker ikke.. Syns han er for liten for annet enn babyolje enda. Passer på å ikke få sol på han når jeg er ute :)
 
Det er vel slik at babyer helst ikke skal ha solkrem før de fyller 1 år? Holder oss i skyggen vi
 
Har på selv om vi bare er I skyggen. Retteresagt var I skyggen en liten stund I går. I dag koser vi oss inne. Mer behagelig temp inne. Varmt ute.
 
Bruker ikke solkrem, han er jo ikke i direkte sol uansett og det anbefales ikke
 
Vi reiser til Kroatia om et par uker, og kommer til å bruke heldekkende tynt teppe eller tynne klær midt på dagen, og ellers holde henne i skyggen. Samt solhatt og solbriller om nødvendig- ingen solkrem.
 
Babyer må være i skyggen, og vi må passe på at de ikke blir varme. Her har bebisen ligget i bare bleia med et tynt teppe over seg i vogna i skyggen. Har også gått inn med han hvis han begynner å kave og styre. Bor i murhus, ganske svalt. Har vært opptil 27 g ute siste dagene..
 
Babyer må være i skyggen, og vi må passe på at de ikke blir varme. Her har bebisen ligget i bare bleia med et tynt teppe over seg i vogna i skyggen. Har også gått inn med han hvis han begynner å kave og styre. Bor i murhus, ganske svalt. Har vært opptil 27 g ute siste dagene..
Her har det vært 29 grader inne :/ Selv med alle dører og vinduer oppe. Hva gjør man da?
 
Her har det vært 29 grader inne :/ Selv med alle dører og vinduer oppe. Hva gjør man da?

Har det likt.. Varmere inne enn ute tross lufting :( dro på stranda.. Stilte vogna slik at jeg kunne "dekke til" halve åpningen med en håndduk for å
Skape skygge.. Og så har vogna åpen under kalesjen og halve andre siden.. Ergo god luftgjennomstrømming.. Da sov babyen litt iallefall
 
Back
Topp