Bruker dere det på de små? Hvilken faktor?
Eller holder dere de helt unna sola?
Eller holder dere de helt unna sola?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt solkrem, 20. Men han har fått prikker i fjeset hver gang, så hvis noen har tips om bra solkrem så kom med det. Kan ikke holde han unna sola, er i badebasseng ( med skygge) og ellers mye ute. Så en bra solkrem uten parabener og alt annet som ikke er bra , det vil jeg ha fatt i.
Har brukt solkrem, 20. Men han har fått prikker i fjeset hver gang, så hvis noen har tips om bra solkrem så kom med det. Kan ikke holde han unna sola, er i badebasseng ( med skygge) og ellers mye ute. Så en bra solkrem uten parabener og alt annet som ikke er bra , det vil jeg ha fatt i.
Den sprayflaska har vi brukt. Men tror ikke den er noe bra.Hvilken solkrem bruker du? Jeg bruker den blå med 20Lille her begynner faktisk å bli brun på beina (trodde han var møkkete, men neida) :O Skjønner ikke hvordan man evt. skal kunne holde de unna sola...
Den sprayflaska har vi brukt. Men tror ikke den er noe bra.
Har hørt at det er bra når de er seige. Dess tynnere de er, dess mer drit er det i dem.Har cosmica 30. Liker den egt ikke. Den er seig.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åjaa !Har hørt at det er bra når de er seige. Dess tynnere de er, dess mer drit er det i dem.
Setter det seg ikke mye drit fast i ungen da? Tenker siden det blir et lag utenpå?Åjaa !det er den kids. For sensitiv hud. Så er vel bra. Bare seig og trekker seg liksom ikke inn i hudet. Blir et lag utenpå.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke merket det. Men han har ikke vært så mye i sand da vi har vært ute sola. Bare gress og veranda. Gått bra det. Eldste er ikke noe mer møkkete hellerSetter det seg ikke mye drit fast i ungen da? Tenker siden det blir et lag utenpå?
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Fikk beskjed av hs å ikke bruke faktor 50. Høyeste anbefalt var 30. Nå husker jeg ikke hvorfor da..Vi bruker cosmica med solfaktor 50Tar ingen sjanser
♡Malin♡14.06.2013♡
Fikk beskjed av hs å ikke bruke faktor 50. Høyeste anbefalt var 30. Nå husker jeg ikke hvorfor da..
TakkFordi huden ikke får pusteSkulle akkurat til å skrive det samme
![]()