Solkrem

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Bruker dere det på de små? Hvilken faktor?

Eller holder dere de helt unna sola?

Har brukt solkrem, 20. Men han har fått prikker i fjeset hver gang, så hvis noen har tips om bra solkrem så kom med det. Kan ikke holde han unna sola, er i badebasseng ( med skygge) og ellers mye ute. Så en bra solkrem uten parabener og alt annet som ikke er bra , det vil jeg ha fatt i.

Har brukt solkrem, 20. Men han har fått prikker i fjeset hver gang, så hvis noen har tips om bra solkrem så kom med det. Kan ikke holde han unna sola, er i badebasseng ( med skygge) og ellers mye ute. Så en bra solkrem uten parabener og alt annet som ikke er bra , det vil jeg ha fatt i.

Hvilken solkrem bruker du? Jeg bruker den blå med 20 :-) Lille her begynner faktisk å bli brun på beina (trodde han var møkkete, men neida) :O Skjønner ikke hvordan man evt. skal kunne holde de unna sola...

Bruker faktor 30 og solhatt. Umulig å holde dem helt unna sol nå, men vi prøver å holde oss i skyggen, og tar pauser inne.
Men ungene er jo større nå, så jeg er langt fra hysterisk. Uvant stråler er d i både skygge og sol så farge får dem vel uansett om man ikke bare er inne.

Hvilken solkrem bruker du? Jeg bruker den blå med 20 :-) Lille her begynner faktisk å bli brun på beina (trodde han var møkkete, men neida) :O Skjønner ikke hvordan man evt. skal kunne holde de unna sola...
Den sprayflaska har vi brukt. Men tror ikke den er noe bra.

Den sprayflaska har vi brukt. Men tror ikke den er noe bra.

Nei, ser nå at den ikke er det... Får kjøpe en annen når jeg er innom en butikk eller apotek :-) Har en annen, men den har skilt seg...

Har hørt at det er bra når de er seige. Dess tynnere de er, dess mer drit er det i dem.
Åjaa !:) det er den kids. For sensitiv hud. Så er vel bra. Bare seig og trekker seg liksom ikke inn i hudet. Blir et lag utenpå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åjaa !:) det er den kids. For sensitiv hud. Så er vel bra. Bare seig og trekker seg liksom ikke inn i hudet. Blir et lag utenpå.

Setter det seg ikke mye drit fast i ungen da? Tenker siden det blir et lag utenpå?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Setter det seg ikke mye drit fast i ungen da? Tenker siden det blir et lag utenpå?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Ikke merket det. Men han har ikke vært så mye i sand da vi har vært ute sola. Bare gress og veranda. Gått bra det. Eldste er ikke noe mer møkkete heller :p

Eg og bruker cosmica sin faktor 30, den sprayen, de hadde bare den på apoteket. Og solhatt/caps og solbriller den tøffingen med caps og solbriller ;) han er blitt skikkelig Brun! Pleier å ta på en langarmet body innimellom når vi er mye ute, for å skjerme huden litt... Solskader på barn er IKKE bra, så eg er veldig streng på solbeskyttelse og pause fra sola... Far er ikke like streng dessverre... Den seige til cosmica for sensitiv hud er kjempe bra! Den skal være veldig fet og seig... Er utdannet hudpleier, så har lært mye om solkremer og solskjerming og barn, nesten så eg bare vil han skal være inne når det er sol, men får være grenser på hvor hysterisk det går an å bli :p

❤️løvemor❤️leon❤️

Vi bruker cosmica med solfaktor 50 :D Tar ingen sjanser:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp