Solkrem?

Maybs

Elsker forumet
Sikkert blitt spurt om dette før men no e no ikkje ej alltid so oppvakt av mej da...[8D][:-]
Bruka dåkke solkrem på gulla dåkka? ej gjer ikkje det da, han ligge i skyggen heile tida, å e han i sola so e det berre i fra bilen eller vogna å inn... nokre sekund med sol.. det tåle no dei vel?
he hørt at det ikkje e so bra med solkrem på dei minste... pga forskjellige stoffer i den...??

Bruker solkrem på frøkna selv om ho ligger i skyggen.. lufta er skarp og huden hennes er tynn og ømfintlig.. (tror jeg) Så kjøpte BAMSE solkrem med solfaktor 30.. tar ingen sjanser.. [:D] Om solkremen inneholder "solfilter" eller hva det heter er den bra for babyer.. (husker ikke helt om det heter "solfilter".. men det var i allefall ett eller annet den skulle inneholde... [;)])

Hmmm kanskje ej må stikke innom apoteket idag en tur da.... [8|][8|]
he no ikkje lyst at Dennis skal bli solbrent..

Her bruker vi Vichy solfaktor 50..[8|][:-] de på apoteket sa at denne var best..??[8|]

jeg bruker ingenting på Kine.
hun ligger i strandteltet sitt og skal jeg amme henne så går jeg inn.
Hun har ikke tegn til at hun har blitt rød eller fått skade av solen. Og vi har vært ute fra morgen til kveld hver dag.

jeg har kjøpt solkrem men bruker den ikke så lenge det går bra.
MEN skal jeg på stranden eller ved vann så tar jeg på henne siden vannet reflekterer å en blir fortere brendt.

signerer på denne

Kjøpte Eucerin sin solkrem vi, her sa nemlig apoteket at den var best.... Den siste uken ahr vi vært ute hele tiden, så jeg smører han. Han ligger for det meste bare i body også, det er jo knallvarmt!

Back
Topp