solkrem

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hvilken solkrem bruker dere på barna når de er ute, evt hvilken faktor??

faktor 15 her... [:)]

Kan være det bare var Sebba som reagerte på den, men vil tipse uansett.
Jeg bruker egentlig babyline, men på Kreta hadde vi en flaske med Nivea Sun Spray faktor 20 og 25, han fikk helt blodsprengte øyne stakkar. De var helt røde[8|] Etter et par dager uten solkremen ble det bedre. .

ORIGINAL: Mayen82

solkrem no?[&:]
har ikke brukt noe på ho her eg....[&:]

ikke jeg heller...... [8|]

Jeg har heller ikke brukt noe her i Norge, men brukte selvfølgelig i syden[:)]

Jeg kjøpte Natusan faktor 40 til vi dro til Mallorca, kommer til å bruke den her også [;)] 

hvis sola noen gang titter frem her da [8|], regner i ett sett [:@]

ORIGINAL: bondekone

babyline faktor 30(babyline kommer best ut i test flere år på rad)

Vi bruker også denne. Men kjøpte "foreldre og barn" bladet her en dag. Og da var det test av solkremer..Her kommer babyline DÅRLIGST ut i testen. Fikk helt sjokk jeg, trodde den var best! Men dette er faktor 25 da..

Det står:
" I solkremtesten i fjord sommer testet vi kun innhold av miljøbelastende, helsefarlige og allergifremkallende stoffer. beskyttelsesevnen ble ikke vurdert. Årets test viser at kremene som ikke inneholder noen betenkelige stoffer, også er de som beskytter dårligst."

Hmm...må kanskje bytte da. Vil jo at den skal beskytte bra! Vil IKKE ha en solbrent unge!!!

Den som vant testen var Garnier Ambre solaire Kids spray. Faktor 30. Denne kremen fikk faktisk 5 poeng, mens babyline sin bare fikk 3...

ORIGINAL: Bamse

ORIGINAL: bondekone

babyline faktor 30(babyline kommer best ut i test flere år på rad)

Vi bruker også denne. Men kjøpte "foreldre og barn" bladet her en dag. Og da var det test av solkremer..Her kommer babyline DÅRLIGST ut i testen. Fikk helt sjokk jeg, trodde den var best! Men dette er faktor 25 da..

Det står:
" I solkremtesten i fjord sommer testet vi kun innhold av miljøbelastende, helsefarlige og allergifremkallende stoffer. beskyttelsesevnen ble ikke vurdert. Årets test viser at kremene som ikke inneholder noen betenkelige stoffer, også er de som beskytter dårligst."

Hmm...må kanskje bytte da. Vil jo at den skal beskytte bra! Vil IKKE ha en solbrent unge!!!

Dette så jeg også, husker ikke hvem som vant testen. Var det Ambre solaire kids spray med faktor 30 tro. Noen som vet

Den som vant testen var Garnier Ambre solaire Kids spray. Faktor 30. Denne kremen fikk faktisk 5 poeng, mens babyline sin bare fikk 3...

Hva skjedde der tro svaret mitt ble borte.
Jeg har ikke brukt solkrem ennå, men vurderer å kjøpe garnier ambre solaire sprayen. Mener å huske at den kom best ut i en test jeg leste.

Back
Topp