solkrem!

ORIGINAL: liseann

IMOGENE!

Jeg vil ha meg frabedt hemmeligholding av babyproduksjon.. Enten så forteller jeg om det, eller så holder jeg kjeft[:D]

Ja, jeg visste jo egentlig at du er skikkelig [:D]

ORIGINAL: Azoria

ORIGINAL: Imogene

Øyh døh! Hvis du ennå ikke er over 12 uker, er på samme terminforum som meg... du testa jo lenge før meg og jeg har 1 uke igjen til 12 uker.. Hmz [8D]

Takk!

Huh?

For hjelpen! Push push [:D]

er det double action!?
Har du tvillinger fra før av!??

Hvem andre har tvillinger her inne!?

ORIGINAL: 1100

er det double action!?
Har du tvillinger fra før av!??

Hvem andre har tvillinger her inne!?

Tror hun mente at hun er spådd tvillinger.... Jeg måtte begynne å regne, for plutselig tolket jeg det som hun hadde 2 fra før og skulle ha tvillinger nå - men hun har 1, venter 1 og blir antakelig gravid med tvillinger etter det igjen.
Puh!

Riktig imogene :-) Men nå må dere ikke bli sinte og irriterte. Det var deres forslag om å få meg til å svare på spørsmål [:)]

Jeg tipper Sig!

Og jeg leste "tipper The Stig"... [&:] (han superhemmelige sjåføren i det engelske bilprogrammet vet dere [8D])

Jeg er ikke høy og ikke tung, vet ikke om dette hjelper stort [:)]

Men vi snakkest om ikke så lenge søte jenter [:)]

Jeg tipper Sig!

Og jeg leste "tipper The Stig"... [&:] (han superhemmelige sjåføren i det engelske bilprogrammet vet dere [8D])

ORIGINAL: solkrem

Jeg er ikke høy og ikke tung, vet ikke om dette hjelper stort [:)]

Men vi snakkest om ikke så lenge søte jenter [:)]

litefrø??? Har hun 1 gutt fra før? Husker ikke helt...

Jeg tipper Sig!

det tippa jeg sist også, men ble overbevist om at det var bloomen. Så trudde jeg det var bumpien. Men nå trur jeg også det er sig. Igjen [:D]

Men hva med dunn? Kan det være henne?

Jeg tipper Sig!

cali?

karian?

hverken blubba, cali eller kariann er vel her så mye lenger? hun sa faktisk at hun var her mer med sitt egentlige nick. 

Jeg tror det er brutto aka smarties som er solkrem [;)]

ORIGINAL: Dunn

Eller studentmamma2010 som hun kaller seg nå.. har tenkt den tanken jeg også! [:)]

ORIGINAL: carpus

Eller studentmamma2010 som hun kaller seg nå.. har tenkt den tanken jeg også! [:)]

Ha ha, vet ikke om jeg turte si det heller [;)][8D]

Ha ha, vet ikke om jeg turte si det heller [;)][8D]

Tror dere det altså...nja skeptisk. hadde det vært henne hadde det kanskje blitt lagd litt mer action rundt det[8D][:D][:-]

ORIGINAL: **Emmeline**

Tror dere det altså...nja skeptisk. hadde det vært henne hadde det kanskje blitt lagd litt mer action rundt det[8D][:D][:-]

[;)]

Men hun er jo aldri her inne, bare på Generelt..

Back
Topp