solkrem!

Om jeg sier når han er født så er det ingen problem for dere å finne det ut, er bare å gå inn på på datoene for når barna til alle er født [;)] Det blir for lett [:)]

men stemmer fremdeles det vi fant ut sist, at du er førskolelærer?

Og så et enkelt ja-nei-spørsmål:

ER DU BLOOMEN??

du må svare på alle spørsmålene som er blitt stilt [8D][;)]

ORIGINAL: solkrem

Nei har ikke møtt deg imogene :-)

OK, da kan jeg stryke liseann bort [8D] (Unnskyld, snupp!)

Kan ikke svare på alt her, ble litt mye, sitter å jobber ved siden av alt dette også [;)]

Kan ikke svare på alt her, ble litt mye, sitter å jobber ved siden av alt dette også [;)]

da får du bare fortelle hvem du er, da. Så sparer du masse tid! [:D]

Øyh døh! Hvis du ennå ikke er over 12 uker, er på samme terminforum som meg... du testa jo lenge før meg og jeg har 1 uke igjen til 12 uker.. Hmz [8D]

ORIGINAL: Azoria

Øyh døh! Hvis du ennå ikke er over 12 uker, er på samme terminforum som meg... du testa jo lenge før meg og jeg har 1 uke igjen til 12 uker.. Hmz [8D]

Takk!

Du dripdrop, du har møtt mange du, dette blir for lett [;)]

Da går jeg utifra at jeg har møtt deg !! [:D] [8D]

ORIGINAL: Imogene

Takk!

Huh?

IMOGENE!

Jeg vil ha meg frabedt hemmeligholding av babyproduksjon.. Enten så forteller jeg om det, eller så holder jeg kjeft[:D]

Jeg er 10 + 3 i dag tror jeg [:D] Hadde min misstanke med en gang jeg ble gravid :-) Spåkonen sier jeg har sjangs for tvillinger, kanskje derfor testen slo ut så fort [;)] Men tvillingene så ut til å komme i mitt siste svangerskap [;)] Skal vist få 4 barn vi [:)]

Back
Topp