Solkrem til de små

d lurer jeg oxo på...[8|][;)]

Det var en test i det nyeste foreldre og barn bladet. Babyline kommer dårligst ut med tanke på beskyttelse mot sola, men den inneholder ingen skumle stoffer. Eucerin (skrives det sånn) kom som nr. 2, og den er ikke så verst med tanke på stoffene, og den beskytter bra. Har ikke bladet her (er hjemme hos mamma og pappa), så jeg får ikke sjekket. Men det var en tråd om det på generell nettopp...

Hmm... Babyline kom jo best ut i test i fjor da[8|] I butikken jeg kjøpte den i, sa han at de var utsolgt for den over alt i fjor[8|]

ORIGINAL: Trine23

Hmm... Babyline kom jo best ut i test i fjor da[8|] I butikken jeg kjøpte den i, sa han at de var utsolgt for den over alt i fjor[8|]

Den kom best ut i test med tanke på hvilke stoffer den inneholder. Det er ingen skumle stoffer i babyline sin, men den var ikke noe bra med tanke på beskyttelse mot sola.

anbefales å ha barna i skyggen i steden for i sola..pruk paraply til å gi skygge..har aldri brukt solkrem før di var 1 år jeg..pga..alle di stoffene som er i..

Jeg bruker ikke solkrem til Marie hun skal ikke være i direkte sollys så det trenger hun ikke. Har lest at det kan være skummelt å bruke på dem siden huden på alle måter er umoden. De tykke kremene hindrer huden deres i å puste. Så parasoll eller nede i vognen blir Maries sommer.

Har kjøpt t strandtelt til Julie jeg, (halvt telt) som jeg skal ha til henne på terassen i sommer[:)]
Har jo ingen skygge på terassen på dagtid, og vil ikke at hun skal sitte/ligge direkte i sola.+ at det blåser litt her oppe,så er hun i ly for vinden også. Kan jo smøre litt solkrem på i tillegg[:)]

Har kjøpt t strandtelt til Julie jeg, (halvt telt) som jeg skal ha til henne på terassen i sommer[:)]
Har jo ingen skygge på terassen på dagtid, og vil ikke at hun skal sitte/ligge direkte i sola.+ at det blåser litt her oppe,så er hun i ly for vinden også. Kan jo smøre litt solkrem på i tillegg[:)]

Hvor kjøpte du strandteltet? Har vært på utkikk etter det...Skal jo til det blide sørland i sommer og mamma&pappa har en stor hage som selma kan boltre seg i,men er godt å ha ett sånt telt,så sola ikke står på....

ORIGINAL: søtnosa

De har det i alle fall på Lidl nå, ser jeg i reklamebladet. [:)]
Hvor kjøpte du strandteltet? Har vært på utkikk etter det...Skal jo til det blide sørland i sommer og mamma&pappa har en stor hage som selma kan boltre seg i,men er godt å ha ett sånt telt,så sola ikke står på....

ORIGINAL: Misin

ORIGINAL: søtnosa

De har det i alle fall på Lidl nå, ser jeg i reklamebladet. [:)]

Takk,skal sikkert utom der i morgen,så får titte innom

plantasjen også he sånne standtelt... Der kjøpte oss vårt.. [:)]

Back
Topp