*SørlandsPerle*
Elsker forumet
Endelig kom jo sola til Trondheim og jeg må jo kjøpe solkrem til snuppa...
Hvilken skal jeg kjøpe?
Anyone??
Hvilken skal jeg kjøpe?
Anyone??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine23
Hmm... Babyline kom jo best ut i test i fjor da[8|] I butikken jeg kjøpte den i, sa han at de var utsolgt for den over alt i fjor[8|]
Har kjøpt t strandtelt til Julie jeg, (halvt telt) som jeg skal ha til henne på terassen i sommer[:)]
Har jo ingen skygge på terassen på dagtid, og vil ikke at hun skal sitte/ligge direkte i sola.+ at det blåser litt her oppe,så er hun i ly for vinden også. Kan jo smøre litt solkrem på i tillegg[:)]
ORIGINAL: søtnosa
Har kjøpt t strandtelt til Julie jeg, (halvt telt) som jeg skal ha til henne på terassen i sommer[:)]
Har jo ingen skygge på terassen på dagtid, og vil ikke at hun skal sitte/ligge direkte i sola.+ at det blåser litt her oppe,så er hun i ly for vinden også. Kan jo smøre litt solkrem på i tillegg[:)]
De har det i alle fall på Lidl nå, ser jeg i reklamebladet. [:)]
Hvor kjøpte du strandteltet? Har vært på utkikk etter det...Skal jo til det blide sørland i sommer og mamma&pappa har en stor hage som selma kan boltre seg i,men er godt å ha ett sånt telt,så sola ikke står på....
ORIGINAL: Misin
ORIGINAL: søtnosa
De har det i alle fall på Lidl nå, ser jeg i reklamebladet. [:)]
Hvor kjøpte du strandteltet? Har vært på utkikk etter det...Skal jo til det blide sørland i sommer og mamma&pappa har en stor hage som selma kan boltre seg i,men er godt å ha ett sånt telt,så sola ikke står på....
ORIGINAL: Maybs
plantasjen også he sånne standtelt... Der kjøpte oss vårt.. [:)]