Solkrem for barn

Mtp beskyttelse nei.
Mtp stoffer som parfyme ol ja

Harmoni fra Vita har kommet best ut i test flere år på rad! Den er både svanemerket og uten parabener, nanostoffer, parfyme, MI osv.. På barn ville jeg ikke bruket noe annet :) På meg selv vil jeg ha noe som lukter godt og er deilig å smøre på, så jeg bruker andre merker :p men holder det til naturlige ingredienser på meg selv også :)

Jeg bruker mye heller en svanemerket "voksenkrem" på barna, heller enn en solkrem for barn full av tvilsomme stoffer. Det finnes noen gode barnekremer også altså, men at det står "kids" på flasken betyr absolutt ikke at innholdet er bra for barn. Det er minst like mye skadelige stoffer i barneprodukter. At en solkrem er merket for barn betyr stort sett at den har høyere faktor (og dermed forhåpentligvis fysisk filter), og at den ofte er ekstra vannfast. Det finner du blant vanlige solkremer også.

Jeg ville gått for vita sin harmoni, eller dermica Kids sin.

Det jeg må passe på her er solkremer med salicylate og octocrylene. Det tåler ikke eldste her.

Han tåler vita sin, det gjør ikke frøkna, men hun tåler dermica sin i motsetning til eldste [emoji23]

Back
Topp