Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går ut i fra du er gravid, eller? I såfall skal du ikke ligge lenge med magen i solen når du er gravid. Da overopphetes fosteret. Dekk magen til!:-) Er du ikke gravid så aner jeg ikke ang strekkmerker:-pglamaria skrev:
Går ut i fra du er gravid, eller? I såfall skal du ikke ligge lenge med magen i solen når du er gravid. Da overopphetes fosteret. Dekk magen til!:-) Er du ikke gravid så aner jeg ikke ang strekkmerker:-pglamaria skrev:
Dollface skrev:
det er bare tull...
hvis fosteret overopphetes, så overoppheter du dine indre organer også, noe du ikke gjør..
men man kan reagere annerledes på varmen enn det man gjør til vanlig, når man er gravid.. så smør deg godt, drikk godt med vann og trekk inn i skyggen om du føler at det er ubehagelig.. :)
Jeg har ikke erfart at strekkmerker blir lysere og mindre synlige ved soling!Julenissen skrev:
Her blir de skikkelig lilla, og synes tusen ganger bedre=p Kjipt, men sånn
er livet!;p