Solflekker

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Andre som har sittet ute i solen og fått dette i fjeset? Har fått mest i pannen og mellom nesa overleppa.... Kjedelig.... Aldri fått sånn før...

Nei... Men kan virke som jeg er littegrann mer følsom for sol. Blir fort solbrent hvis jeg ikke smører meg og smører jeg meg så virker det som om jeg har blitt brunere enn jeg pleier. Jeg som alltid er hvit som er laken. :P

Har du smurt deg med høy solfaktor? Kan tenke meg det kan hjelpe for å unngå disse flekkene...

Nei... Men kan virke som jeg er littegrann mer følsom for sol. Blir fort solbrent hvis jeg ikke smører meg og smører jeg meg så virker det som om jeg har blitt brunere enn jeg pleier. Jeg som alltid er hvit som er laken. :P

Har du smurt deg med høy solfaktor? Kan tenke meg det kan hjelpe for å unngå disse flekkene...

Ja gjør det mn glemte det en gang og da kom det tydelig frem... Og jeg som tåler en del sol...

Så kjedelig da...Men bra det hjelper med solkrem da. Ellers hadde sommeren blitt rimelig kjip! :P

Har ikke fått det selv men søstra mi får alltid mye av disse!
Hun så ikke ut det første svangerskapet :p
Ble nesten som en motsatt panda i slutten. Solflekker i hele ansiktet utenom rundt øynene hehe.
Men det gikk bort etter hvert da :)

Kjøpte en god solkrem for ansiktet med høy solfaktor på apoteket. Prøver å være ekstra flink med å smøre meg når jeg skal ut i sola. Merker at jeg blir fortere brun nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har fregner, så er flekkete hele tiden jeg... :P Men merka at jeg ble lett solbrent de få timene jeg var ute i solen for noen dager siden.

Back
Topp