Solen skinner

skytte76

Gift med forumet
og her sitter jeg med dere på fanget. Skal egentlig ta klesvasken nå, men finner ikke helt orket til det. Marie er forkjøla og snørra renner konstant og øynene er røde. Heldigvis ingen feber foreløpig. Imorgen er det 8 mnd kontroll med vaksinen for hjernehinnebetennelse. Går sikkert bra[:)] Dessuten har hun fått begge fortennene oppe. De kom på torsdag med bare noen få timers mellomrom, så nå har hun to oppe og to nede[:D] Ha en super dag alle sammen og ikke glem å skrive opp hvem dere vil være gavevenn med i gaveringen! Fører inn etterhvert som dere sier ifra[:)]

heia!!!!
hvordan liker du deg i drammen da??   hvor går datra di på kontroll???

Så deilig at sola skinner etter en formmiddag med regn i går. Velkommen til Drammen, trives du?

Trives foreløpig i Drammen jeg selv om det kan bli litt ensomt av og til. Blir jo litt kjedelig med bare Marie for jeg har ikke blitt kjent med noen her bortsett fra naboen[8|] Marie går på kontroll i Asker fortsatt da jeg er så fornøyd med helsesøsteren jeg har der. Var heldig å fortsette til vaksinasjonsprogrammet er ferdig[:)]

Skytte76 - du har vel ikke tilfeldigvis bytta bilsete til Marie - og har det "gamle" liggende å ta plass?

LilleJR (og mamma'n+pappa'n) skal på besøk til besteforeldra sine i helga, og da må han få lånt seg et bilsete et sted[8|]

Har ikke bytta det ut enda, men snart. Kan dere ikke bruke deres da?

ORIGINAL: skytte76

Har ikke bytta det ut enda, men snart. Kan dere ikke bruke deres da?

Joda - det var ikke så tungt som fryktet - så vi tar det med på flyet[;)]

Back
Topp