Noen råd til meg uten om klær? Poden på 6 år ser ikke ut stakkar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser det ut?Det er på armene, masse masse fra handledd til skuldre. Vi smører med cosmica, kanskje prøve noe annet ja.. det rare er jo at det har vært ganske overskyet de siste dagene.. men han smøres veldig godt likevell! Han hater klær og er skikkelig utegutt![]()
Han sover nå. Men kan ta bilde i morge. Takk for linken, skal se på den!Hvordan ser det ut?
Bilde?
Bare på armene eller andre deler av kroppen også?
Storebror her tåler ikke alle typer solkrem. Han får varmt, rødt og hovent utslett hvis han bruker krem med salicylate og/eller octocrylene i.
Les litt om solkremallergi også, kan være det.
https://hegetunstad.wordpress.com/2010/07/28/solkrem-farligere-enn-sol/
Og btw, hvilken solkrem tåler sønnen din?Hvordan ser det ut?
Bilde?
Bare på armene eller andre deler av kroppen også?
Storebror her tåler ikke alle typer solkrem. Han får varmt, rødt og hovent utslett hvis han bruker krem med salicylate og/eller octocrylene i.
Les litt om solkremallergi også, kan være det.
https://hegetunstad.wordpress.com/2010/07/28/solkrem-farligere-enn-sol/
Han kan bruke vita sin harmoni, og cosmica sin faktor 30 på tube.Og btw, hvilken solkrem tåler sønnen din?
Takk for gode svar!Han kan bruke vita sin harmoni, og cosmica sin faktor 30 på tube.
Men ingen andre.
Alle som inneholder salicylate og octocrylene holder jeg han borte fra. Han kunne sikkert også prøvd dermica kids solspray også, den inneholder ikke disse to stoffene.
I linken jeg gav deg er det en link videre til solkremallergi. Det står det en liste over stoffer som kan gi solkremallergi også. Var sånn jeg fant ut at det måtte være disse stoffene han ikke tålte.
Bare hyggeligTakk for gode svar!![]()
Det kan rett og slett være solkremen han reagerer på og ikke sol. Ikke sikkert du finner solkremer som går bra heller, da de forhindrer huden å svette. Om det er overskyet er det ikke sikkert du trenger å smøre. Det er ikke farlig med sol, bare å bli brent. Kanskje du kan se an solkrembehovet.Det er på armene, masse masse fra handledd til skuldre. Vi smører med cosmica, kanskje prøve noe annet ja.. det rare er jo at det har vært ganske overskyet de siste dagene.. men han smøres veldig godt likevell! Han hater klær og er skikkelig utegutt![]()