Sole seg?

Shrimpy

Flørter med forumet
Hei,
Hvordan forholder dere dere til soling og sol nå som det er sommer? Er dere forsiktige, holder dere unna sola eller gjør som før? Er så kjedelig å være likblek, men vil jo ikke ødelegge huden med pigmentflekker heller. Selvbruningskrem har jeg også lest at ikke er bra å bruke.

Hvis sola noengang kommer, så skal jeg sole meg masse :D Man blir fortere brun som gravid også ;) Bare husk å smør godt med en god solkrem så skal man ikke få pigmentflekker :)

Skal til syden så soling blir det, men passer på å ta pauser for å avkjøle meg - samt smøre godt! Selvbruningskrem er ikke bra - solarium har jeg hørt går fint

Er generelt skeptisk til solarium, så det vil jeg nok ikke bruke.
Hvilken solfaktor bruker dere? Jeg er heldig i den forstand at huden min tåler veldig mye, men bruker igjen lang tid på å bli brun (synes jeg)... Skal en tur til syden i august selv, men da blir det nok mye avslapning under parasollen :)

Er generelt skeptisk til solarium, så det vil jeg nok ikke bruke.
Hvilken solfaktor bruker dere? Jeg er heldig i den forstand at huden min tåler veldig mye, men bruker igjen lang tid på å bli brun (synes jeg)... Skal en tur til syden i august selv, men da blir det nok mye avslapning under parasollen :)

Kommer til å ta noen få turer i solarium kun for å få huden litt "sterkere" før vi drar til syden. Som gravid tar man jo til seg farge mye lettere og har lite lyst til å bli solbrent i syden første dag!! Men kort tid.. Skal sies at det bruker solarium kun ett par ganger før sydenreiser og sist vi var til syden var i 2010.. Så lenge det er så sjeldent tror jeg ikke det er skadelig ;)

Kommer til å ta noen få turer i solarium kun for å få huden litt "sterkere" før vi drar til syden. Som gravid tar man jo til seg farge mye lettere og har lite lyst til å bli solbrent i syden første dag!! Men kort tid.. Skal sies at det bruker solarium kun ett par ganger før sydenreiser og sist vi var til syden var i 2010.. Så lenge det er så sjeldent tror jeg ikke det er skadelig ;)
Er nok absolutt ikke farlig når det er så sjeldent, nei :)
August er så lenge til! Jobber omtrent i en bunker, så får liksom ikke noe gratis sol der heller :P Ikke nok med at man ikke føler seg helt fresh om dagen, så skal man være en blekfis i tillegg :D He he.

Jeg bruker solfaktor 30 på kroppen og 40 i ansiktet hele tiden. Du blir tryggere brun, finere brun, like fort brun og den holder myyyye lenger:-) .. Alt for mange som ikke sikkrer huden sin nok( utenom graviditet også) derfor vi har så mye hudkreft.
Vær flink og avkjøl deg i vannet i innimellom eller i skyggen så kan du fint sole deg:-)

Jeg bruker solfaktor 30 på kroppen og 40 i ansiktet hele tiden. Du blir tryggere brun, finere brun, like fort brun og den holder myyyye lenger:-) .. Alt for mange som ikke sikkrer huden sin nok( utenom graviditet også) derfor vi har så mye hudkreft.
Vær flink og avkjøl deg i vannet i innimellom eller i skyggen så kan du fint sole deg:-)
Bedre å være på den sikre siden :) Så blir nok noe sånt på meg i sommer også.
I syden kommer jeg nok til å befinne meg under parasollen mye av tiden, med noe kaldt å drikke. Er jo ikke så ille det :D

Back
Topp