Solbrune babyer?

caracara

Forumet er livet
Har sett det er flere søte små som har en fin gyllenbrun farge! Det har jenta vår også, men jeg er bleik hele året, mens pappaen blir brun om sommeren [:)] Regner med at de ikke er brune for alltid? [:)]

Det er nok fordi de har hatt et snev av gulsot tenker jeg. Sånn er det ihvertfall her!

Her har det også vært ett snev av gulsot, så hun har vært solbrun.

Ååå[:)] Gulsot høres så fælt ut! Men de sjekket jenta vår for det, tilfeldigvis, og hun hadde det ikke, da [:)] Men det kan jo ha noe med det å gjøre likevel... [;)]

De sa ikke noe om det på sykehuset, så det var ikke noe som trengtes å behandle, men helsesøster så at han hadde hatt det, og alle andre har kommentert at han ser så fin og gyllen ut:)

ORIGINAL: lille snegle

Ååå[:)] Gulsot høres så fælt ut! Men de sjekket jenta vår for det, tilfeldigvis, og hun hadde det ikke, da [:)] Men det kan jo ha noe med det å gjøre likevel... [;)]

dei sjekker alle barn for gulsot :) kan hende ho hadde det, men at ho er under grensa for at dei behandler det:) Gullet mitt hadde antydning, og det trur eg eg kun fekk vite fordi studenten som undersøkte han ikkje hadde undersøkt nokon barn aleine før, så det vart sakt mest som eit spørsmål til legen... ;)

snuppa hadde et snev av gulsot og...men ikke så mye at de trengte å behandle det [:)] hun er gylle og fin i huden....mens mor er så blek som det går an, å blir rett og slett ikke brun [8D] får bare enda flere fregner[8D]

Lillemann hadde gulsott.. men det visste ikke jeg før ene barnepleieren eller en jordmor (husker ikke) sa en natt da jeg satt oppe å ammet "jeg hører de sier han ser så gul ut!!" og jeg bare "okeei? Det har ikke jeg hørt noe om...[8|]" Han var veldig "sommerbrun", men han hadde så lite gulsott at det var ikke noe å bekymre seg over, regener med det er derfor jeg ikke fikk beskjed om det :P

Gullet hadde ikke gulsot og han er brun og fin [:)]

De tok til og med gulsotprøve av han og den slo ikke ut i det hele tatt. Men grunnen til at han er så brun er fordi han satt fast under en rie så da ble det visstnok sånn.

ORIGINAL: Tonetrollet

Her har det også vært ett snev av gulsot, så hun har vært solbrun.

Back
Topp