Solbriller

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
har du mange par? Sverger du til dyre eller har du billige ?

Vel. Jeg har briller.

Så nå har jeg to par solbriller, og direkte billige er de ikke.

De ene er polariod suncover som jeg har hatt i en del år nå Passer utenpå brillene mine. Nå denne uka kjøpte jeg meg dessuten nye briller og det var 2 for 1 så jeg har fått meg solbriller med styrken min. Strengt tatt var jo andre paret på en måte gratis så de var ikke så dyre, men på den annen side, billige solbriller sånn til et par hundre kroner er det jo ikke akkurat. Dette er briller med korreksjon for nærsyn og samsynsfeil

Jeg har to par billige, og ett par ray-ban som kostet 1600,- for.... Tja, kjøpte dem vel for 6-7 år siden. Så sånn sett ikke så dyr årspris
Og så har jeg sånne jeg kan sette utenpå brillene mine.

Har 1 billigpar som holder på å gå i stykker. Må få kjøpt meg noen nye :p

Har 4 her om jeg husker rett . 1 fra Chanel , 1 rayban og 2 h&m :)

1 par med styrke. Ska kjøpe meg et par til å ha over mine vanlige briller når muligheten byr seg. De er ofte litt dyre synes jeg, men er snakk om hundrelapper og ikke over tusen. Jeg hadde aldri tatt meg rå til det!

Har et par-tre. Neppe noe mer enn et par hundre kr. Har et par som ligger fast i bilen i alle fall. Men ellers mistes de jo gjerne, eller får røff behandling, så er ikke noe jeg orker bruke mye pengee på.

Har to par til et par tusen pr stk. Første var et bomkjøp for de var ikke noe gode å bruke, de andre har jeg brukt i 7 år, så begynner å bli verdt pengene [emoji4]

Solbriller er en av de få tingene jeg ikke gidder å legge så mye penger i (enda i hvert fall). De blir lagt igjen, satt på, revet av meg av små barnehender etc. Kjøper mine på ebay. ☺️

Har 5 par med solbriller. Og jeg er ikke den som finner de frem med en gang heller om det er litt sol. Men har to fra quay Australia (de er ikke sånn kjempe dyre, men veldig fine), 1 fra jimmy choo, 1 fra carrera og 1 fra Marc jacobs

Har ett par, billig og kjøpt på Gran Canaria

Jeg har to par med styrke. Har noen andre liggende også, hvis jeg ikke har solgt de, men vet ikke helt hvor. De var dyre da jeg kjøpte de, men kjøpt på outlet i usa, så billigere enn het.

De med styrke er naturlig nok litt dyrere, men det må jeg ha. (Og jeg synes sånne å sette utenpå brillene ser så teit ut, så det har jeg ikke testa). Men for 3-4 år siden var jeg i Hellas, hadde med kortet fra optiker, og kjøpte solbriller med styrke der. De kosta mye mindre enn hjemme og jeg fikk de ila en uke. Så det er et tips til andre som trenger solbriller med styrke og skal på ferie [emoji1] De testa ikke der da, for da måtte keg ha henvisning fra lege, så flaks optiker-kortet lå i lommeboka [emoji23]

Ørten par, og de aller fleste er kjøpt på e-bay :p Har to par litt dyrere solbriller fra Quay

Back
Topp