Solbriller på babyen

Katta

Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Bruker dere solbriller til babyen?

Nei. Trenger man det når de sover? For min sønn sover hele tiden når han er ute...

Skal kjøpe når vi reiser til syden tenkte jeg. Bruker ikke hjemme :)

Nei. Trenger man det når de sover? For min sønn sover hele tiden når han er ute...
Nei, det trengs nok ikke når de sover :)

Vår gutt sover lite på dagtid, så hvis jeg skal få vært ute (på verandaen) må jeg ha han med. Vi har selvsagt parasoll, men lyset blir litt sterkt for han.

Nei, det trengs nok ikke når de sover :)

Vår gutt sover lite på dagtid, så hvis jeg skal få vært ute (på verandaen) må jeg ha han med. Vi har selvsagt parasoll, men lyset blir litt sterkt for han.
Da er dere vel heldige som bor et sted med mye fint vær. Her er det stadig vekk dårlig vær, så vi får ikke vært ute så mye som jeg ønsker at vi er. :) Det er helt sikkert er nødvendig for dere å bruke solbriller på barnet deres. :)

Da er dere vel heldige som bor et sted med mye fint vær. Her er det stadig vekk dårlig vær, så vi får ikke vært ute så mye som jeg ønsker at vi er. :) Det er helt sikkert er nødvendig for dere å bruke solbriller på barnet deres. :)

Tenkte det samme her, så heldig du er som har så mye fint vær! :-) Men de har vel gode solbriller til baby på apoteket. :-)

Back
Topp