Solbrent

Kefirånde

Gift med forumet
Jeg smurte meg med Gabriels solkrem med 30spf på problemområdene: ansiktet, nakken og skuldrene + brystet i dag. Resten lot jeg være å smøre. Her er resultatet.
LITT solbrent der jeg ikke har smurt, + at man kan se fingermerkene etter smøringa mi. Ler meg skakk . I tillegg har tråden fra kjolen hengt ned på midten, så der har det ikke kommet noe sol. Håpløst[:D]

ORIGINAL: FebruarGullet

hehe, men det har du beviset på at faktor 30 fungerer hvertfall[:)]

jeg er også litt brent på skuldrene. [X(]
Må kjøpe mer solkrem imorgen

Absolutt[8D]

hehe.. så bra, lol. jeg og smører med på de plassene som er mest utsatt.. Men spørs om jeg ikke skal smøre litt mer da.. hehehe

Jeg har brukt faktor 8 hver dag jeg nå og ikke blitt brent. [:)] I går måtte jeg smøre beina med selvbruning.... [8D] De blir altså ALDRI brune! [:@] Skummetmelkhvite legger er ikke pent. [:-]

ORIGINAL: Eden

Jeg har brukt faktor 8 hver dag jeg nå og ikke blitt brent. [:)] I går måtte jeg smøre beina med selvbruning.... [8D] De blir altså ALDRI brune! [:@] Skummetmelkhvite legger er ikke pent. [:-]

Lucky you! Jeg er enda rød, så jeg holder meg inne til sola er litt svakere...Jeg synes forøvrig skummetmelkhvit er bedre enn irrende rød og mindre...kreftfremkallende...nuvel, du blir nok brun skal du se. Sommeren er enda ung[;)]

Ja da får man virkelig bevist hvor lurt det er å bruke solkrem! [:D]

ORIGINAL: Eden

Slit me d dr æ og.. Hjelp ikke uansett ka æ gjør... [:@]

Back
Topp