solbrent!!!Awwww!

Tryll

Gift med forumet
idioten meg var på stranda forgårs, trodde ikke sola var så sterk,smørte meg ikke.eneste jeg smurte var magen(takk og lov..)og nå sitter jeg her skambrent på hele ryggen begge bena framma og på sidene,armene og mellom puppene. huden er illrød og hissig[:o][:(] og det gjør sååå vondt! prøvde å dynke meg med kaldt vann,men det var forferdelig vondt. vondt bare jeg tar på huden..og søvn?hva er det? karer nesten ikke ligge på huden,sukk[:(]

hva gjør jeg nå? aloe vera? noe på apoteket som hjelper kanskje? babyen tar vell ikke skade av at jeg er solbrent??

HUSK FAKTOR JENTER!!! faktor faktor faktor!!

Huff. Har ikke noe bedre råd en aloe vera...
Men jeg kan gi deg en trøsteklem. Fy så vondt det er :(
Ta en laken å ha over deg om natta bare..

du er ikke alene...var på standa i går...er ganske så hett på ryggen ja..enda jeg smurte meg flere ganger

ORIGINAL: *Venter på smulen*

trøsteklem hjelper på[:(][:)]

ja det er helt forferdelig..håper jeg kan slippe unna den verste flassingen om jeg bare smører meg masse,,

ORIGINAL: lena

du er ikke alene...var på standa i går...er ganske så hett på ryggen ja..enda jeg smurte meg flere ganger

tror vi glemmer at når vi e gravide så blir man myyye fortere brun/og solbrent!!![:o]

uff ja signerer... Laken er godt når det blir så varmt som det[:)] Sateng sengetøy er også godt...

*holder pekefingern til deg* husk faktor neste gang[;)]

ORIGINAL: ToveMora31

uff ja signerer... Laken er godt når det blir så varmt som det[:)] Sateng sengetøy er også godt...

*holder pekefingern til deg* husk faktor neste gang[;)]

hehe,uff ja! det blir solfator 25 nå neste gang jeg beveger meg ut i sola!

Så ren aloe vera som mulig er det beste!

jeg pleier å bruke ice gel når jeg har brent med sånn at jeg får kjølt ned huden... ellers så er det viktig at du tilfører huden MYE fuktighet med krem... da går det fortere over...

ORIGINAL: *gutt i magen*

jeg pleier å bruke ice gel når jeg har brent med sånn at jeg får kjølt ned huden... ellers så er det viktig at du tilfører huden MYE fuktighet med krem... da går det fortere over...

ice gel??hørtes deeiilg ut. hvilket merke og hvor får man kjøpt den? ja jeg skal smøre meg mye!

ORIGINAL: toneany

ja har en aloe vera plante..en liten en..vil den skal vokse seg stor å sterk så ville ikke ta så maneg stilker,men har klemmt ut safta av 2 stilker.det hjalp!

bruk yoghurt vanlig ,, fikk tips da jeg var i tyrkia

ORIGINAL: Tryll

ja har en aloe vera plante..en liten en..vil den skal vokse seg stor å sterk så ville ikke ta så maneg stilker,men har klemmt ut safta av 2 stilker.det hjalp!

Hehe, du får hjelpe den og kjøpe inn aloe vera-gel, kjempekjekt å ha.
Smør i såre diare-rumper, på myttstikk, sår som svir, generell kløe, katteklor..

ORIGINAL: RedElf

Vaselin Intensive Care bodylotion med aloe vera er knall på sånt. Den er tyntflytende så man slipper å gnisse masse. Den kjøler ned og fukter. Den lukter blomster og koster bare 39 .- på Rema.[:)]

takk:)løpe å kjøpe;)

ORIGINAL: nnugni

bruk yoghurt vanlig ,, fikk tips da jeg var i tyrkia

men skal jeg skylde av yoghurten etterpåda? og hvis ja hvor lenge skal den sitte på?

ice gel får du kjøpt på apoteket... er veldig digg å kjølende... hehe...

ORIGINAL: Tryll

Hehe, du får hjelpe den og kjøpe inn aloe vera-gel, kjempekjekt å ha.
Smør i såre diare-rumper, på myttstikk, sår som svir, generell kløe, katteklor..

ja det skal jeg :)

ORIGINAL: *gutt i magen*

ice gel får du kjøpt på apoteket... er veldig digg å kjølende... hehe...

ja høres nydelig ut. skal på apoteket senere

da har jeg vært på apoteket og kjøpt meg hydrokortison(uten respet) smurt på et tynnt lag,aloe vera 96%gel og aloe vera bodylotion..

så da er det bare å smøre og smøre og smøre[:D] håper virkelig det ikke tar ukesvis før rødheten går bort..

Smør deg inn med naturell youghurt[:)]
Det hjelper utrolig bra!

Back
Topp