Solarium?

ranveigl

Forelsket i forumet
Tar dere solarium? Blir aldri klokt på om dette er trygt, står så mye forskjellig rundt om på nettet.

Nei, jeg gjør det ikke

Nei, det gjør jeg ikke.

vet ikke om det er påvist at det ikke er helt ufarlig. uansett tenker jeg at det bare er å droppe solarium, det er jo ikke det viktigste her i livet..? :) Sist fødte jeg på seinsommeren og da var jeg mye brunere enn jeg vanligvis blir - er visst pga noe gunstige pigmentgreier gravide har. Men nå når jeg skal ha i mars, får det heller være, tenker jeg. Vi får heller ta mange turer i frisk høstluft og bli røde i kinna ;)

Tar ikke sjansen jeg nei. myyye bedre å være på den sikre siden mener nå jeg[:) Så her går jeg å får spraytan i kjønnhetssalong istedet[;)]]

Jeg lar være uansett, for vil ta vare på huden min. Har hørt at det er lettere å få flekker i huden ved soling når en er gravid også. Jeg går heller for brunfarge på flaske/spray og i salong [;)]

Det sies jo i disse dager at nyere forskning viser at å ligge i solarium er like skadelig som å røyke!!!!!!!
Så solarium er vel ikke å anbefale til noen.... Tar ikke solarium i utgangspungtet og vaffal ikke nå som jeg er gravid :-)

En kjenning tok solaium her om dagen og hun ble liggende fast inni den, overdelen datt ned på henne!!!!!! Ho fikk ingen skader, men ble veldig redd ja !!!!!!

ORIGINAL: LiBe

Det sies jo i disse dager at nyere forskning viser at å ligge i solarium er like skadelig som å røyke!!!!!!!
Så solarium er vel ikke å anbefale til noen.... Tar ikke solarium i utgangspungtet og vaffal ikke nå som jeg er gravid :-)

En kjenning tok solaium her om dagen og hun ble liggende fast inni den, overdelen datt ned på henne!!!!!! Ho fikk ingen skader, men ble veldig redd ja !!!!!!

Har tatt solarium kanskje 3-4 ganger i mitt liv og det har da vært min store skrekk!! *panikk*

Nå er det vel viden kjent at soalrium ikke er bra i store mengder, og jeg tar ikke solarium kun for å bli brun, tar det en del om vintern da jeg er plaget med atopisk eksem, og solariu da har god virkning. Men gjør selvsagt ingenting som kan skade fosteret.

Back
Topp