Solarium??

2barn+1påvei

Blir kjent med forumet
føler sommeren på denne kanten av landet kommer til å være fraværende i år!!!
Orker ikke tanken på å sitte likblek hele ferien. Er det farlig å ta solarium når en er gravid?
Tenkte jeg skulle ta 10 min et par ganger i uken frem til jeg har fått en liten brunfarge,
Hvis ikke det er skadelig for minien i magen da....
Noen som vet!?

Jeg har hørt man ikke bør ta solarium som gravid, fordi brunfargen blir skjoldete og man kan få varige pigmentflekker..

Venninna mi tok 20-30 min et par ganger i uken gjennom hele svangerskapet! Men ville kanskje smurt meg med ansiktskrem med faktor, i tilfelle pigmentflekker osv. Hun fikk ikke det, men blir ganske så brun når sola titter fram da. Hmm

Tror ikke det skadde baby, men pigmentflekkene du kan få ville ikke jeg risikert å fått ! Som hudpleier vet jeg at de er gaaaaaanske vanskelige å bli kvitt !!! :( så jeg ville ikke gjort det om jeg var deg

føler sommeren på denne kanten av landet kommer til å være fraværende i år!!!
Orker ikke tanken på å sitte likblek hele ferien. Er det farlig å ta solarium når en er gravid?
Tenkte jeg skulle ta 10 min et par ganger i uken frem til jeg har fått en liten brunfarge,
Hvis ikke det er skadelig for minien i magen da....
Noen som vet!?
Jeg hadde ikke gjort det mtp pigmentflekker man kan få og de forsvinner ikke så lett igjen. Har hørt flere som har tenkt samme tanken og tatt noen få minutter eller rett og slett vært litt i solen, som har fått svære pigmentflekker i ansikt og på hals/bryst etc. Noen kan få mørke flekker og noen kan få kjempe lyse områder.

Back
Topp