Solarium

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
7 min, 2-3 ganger i uka fra september/oktober til februar/ mars når jeg ikke er gravid, avhengig av temperatur og vær.
Kjenner at jeg savner det noe voldsomt nå som jeg er gravid!!!

Nei tar ikke sol.

Bruker å ta litt før sommeren og gjerne før vi skal til syden så jeg får en grunnfarge og ikke blir solbrent :p
Jeg er fra et ferieland... Så jeg har mørk hud og ligger 32-34min i slengen.

Kanskje to-tre ganger i året..? Max... Bare vinter/tidlig vår.. Nå som gravid og snart ammende er det selvsagt ikke noe :-)
Tar da max 20 min..

De siste årene har jeg riktignok ikke gjort det, etter stefaren min døde av kreft. .

Nei. Sluttet med det når morfar fikk hudkreft. Er så redd for å få det selv, spesielt da jeg er full av føflekker. Er mørk i huden og blir sjeldent brent, men man kan fint få hudkreft for det.

Tar en gang hver andre uke , noen ganger oftere/sjeldnere. Ligger 30mon. Har eksem så føler det hjelper.

Pleier ikke, men de gangene jeg gjør d så ligger jeg i 20-25 min

Nei, aldri. Tenker på kreft som overdreven soling kan fremkalle. Dessuten synes jeg det er finest med naturlig hudfarge. Greit å være solbrun om sommeren, men ikke overdrevent.

Har liten tro på at solarium er så ille som noen her påstår. Da hedde det vil ikke vært solsentere om det var farlig vel? Og gravide kan helt fint ta solarium, er ikke farlig for fosteret.

Gjorde det det da jeg var yngre, nå bryr jeg meg ikke om det lenger.

Gjorde det da jeg var yngre, nå har jeg fått rynkeskrekk og holder meg til selvbruning :)

Back
Topp