Solarium

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Pleier du å ta sol? Hvor lenge ligger du per gang?

Ja :)
Starter som regel i desember, tar ca to ganger i mnd. Starter med 7 min, men nærmere sommeren er jeg oppi 30 min (a)
Eeelsker å være brun! Bruker også sånn krem med brun i :)

Bruker aldri solarium. Tenker bare kreft, og så hadde jeg vel bare fått klaustrofobi. :P Men så trenger jeg det heller ikke, da. Blir fort brun om sommeren og er aldri bleik ellers.

Tok veldig mye tidligere, fra jeg var 16-20. Kuttet det helt ut, og angrer på at jeg tok så mye (tenkte ikke på mulige konsekvenser)

Begynner i mars-april å ta 12-15 minutt 2-3 ganger i uka. er oppe i 20 min i slutten.
Bare for å få litt grunnlag :) smører meg m faktor i ansiktet og hals for å passe på rynker og pigmentflekker.

Kan av og til legge meg der når eg er supertrøtt og deppa i vinterhalvåret for å få litt vitamin -tilskudd :)

Nei men gjorde det iblandt før pga psoriasis. 30-45 min

Last edited:
Nei, gjorde det kun litt i forkant av brullupet mitt for å ikke forsvinne helt i den hvite kjolen :-)

Hender jeg gjør det ja:) kjøre rett på 40 min! Aldri blitt "solbrent". Også smører jeg meg inn i olje..funker gull! Blir brun fort :D

Aldri. Er litt som å røyke for min del..

Jeg har allerede rare føflekker, så det tørr jeg ikke :P dessuten har jeg hud som en lettsaltet torskemiddag, og ville bare blitt råsa. Syns det er kjempefint med brun hud, da! Når ikke den er lær, da. Det er kanskje ikke så fint.

Har ikke gjort det etter at jeg fikk barn. Før tok jeg alltid sol jevnlig en måned eller to før jeg dro til syden :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye før, lite nå. Tenker på kreft fra jeg lukker igjen solariet til jeg åpner det igjen og da blir det ikke en god opplevelse . Kjemperedd for hudkreft og synes derfor at det er bedre å være blek og i live for å sette det på spissen. Er på en måte ikke verdt det. Fargen forsvinner hvis jeg ikke vedlikeholder.

Nei, kunne ikke falt meg inn.

Skal jeg i noe spesielt pent selskap og føler for litt farge, tar jeg heller selvbruning eller spraytan.

Last edited:
Back
Topp