Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke redd for pigmentflekker da? Har en venninne som har fått bart (pigmentflekk over leppen)
Tenkte d var en av fordelene m å få barn i juni, slipper unna den verste sola og slipper varige merker i ansiktet![]()
Jo jeg kommer ikke til å sole meg om jeg merker at jeg får pigmentflekker!![]()
Kjekt å vite!Dersom du ikke har fått pigmentflekker av sol før når du har brukt p-pille els, så er ikke sjangsen så stor for å få det nå heller!skal til thailand i desember, lurer selv på om jeg skal ta litt solarium før jeg reiser! Så jeg får grunnfarge og slipper å bli så solbrent
![]()
For å si det sånn; det er heller problem at det er kaldt i solarium enn varmt. Det er mye varmere under dyna hjemme enn inni alle solarium jeg har vært i!Tør ikke ta solarium uansett- redd for strålene. Så kommer ikke til å gjøre det nå heller, tenker også at det kan vel ikke være så bra med den veldige varmen heller?![]()
Jeg tenker, vet ikke folk mer om kreftfaren ved disse i 2015. Trodde selvbruning hadde overtatt for strålekottene. Ja, det var stygt sagt, unnskyld![]()