Solarium?

*Hope*

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg skal gifte meg om tre uker, og har lyst å få litt farge på kroppen innen den tid. Er veldig bleik, så hadde vært fint med litt farge i den hvite kjolen. Men har lest at noen mener solarium er ok under graviditeten, andre ikke! Tenker en 3-4 ganger i solarium.
Hva tror dere?

Har hørt man lettere får pigmentflekker under graviditet. Pluss at det er fare for overoppheting. Ville heller vurdert spraytan..

Spraytan skal vel ikke forsvinne hvis man bader...? Jeg vet ikke, men tror ikke det...

Spraytan skal vel ikke forsvinne hvis man bader...? Jeg vet ikke, men tror ikke det...
Jeg aner ikke, har aldri prøvd før. Bare leste det et sted. Jeg tror jeg får sjekke spraytan, hvis ikke får jeg bare være litt bleik :)

Flere meninger ser jeg. Jeg blir ikke helt klok på dette :) Skal til gyn på mandag, får høre litt med han tror jeg.
Hør der. Jeg ville tatt korte turer i solarium, men det er meg :) mange som soler seg både i syden og i løpet av sommeren her. Man oppdager vel også ganske fort om man får pigmentflekker.. Man bør jo passe på at man ikke blir overopphetet...

Hør der. Jeg ville tatt korte turer i solarium, men det er meg :) mange som soler seg både i syden og i løpet av sommeren her. Man oppdager vel også ganske fort om man får pigmentflekker.. Man bør jo passe på at man ikke blir overopphetet...
Ja, jeg vet at det er mange som soler seg utendørs uten problem. Og kanskje det holder med solkrem i ansiktet mot pigmentflekker? Aner ikke om det kan hjelpe jeg..
Føler meg litt delt: vil være fin brud, men det er absolutt ikke verdt å skade nurket for, eller ende opp med masse pigmentflekker.

Du kommer til å få like mange svar som antall personer du spør, dessverre. Jeg tenker ok, men med måte og en liten fare for å bli "flekkete" :)

Var selv gravid i fjor sommer og fikk ufattelig mange pigmentflekker da vi var på stranda O.o Trodde ikke det skulle bli så ekstremt

Jeg tok solarium sist jeg var gravid, fikk bare beskjed om å ikke ligge like lenge som man gjør til vanlig.

Så koselig at du skal gifte deg :)
Utlandet?

Jeg tok solarium sist jeg var gravid, fikk bare beskjed om å ikke ligge like lenge som man gjør til vanlig.

Så koselig at du skal gifte deg :)
Utlandet?
Ja jeg tenker også korte økter om jeg velger å ta solarium.
Ja, vi reiser til Spania om to uker, blir nok veldig fint med bryllup der tror jeg :)

Vita liberata!!!! Fantastisk selvbruningsmousse, helt uten farlige virkestoffer for bebisen. Bruk den hver dag i 3-4 dager og fargen sitter i 2 ukers tid. Blir jevn og fin farge- og den lukter ikke!!! Så du kan ta på om morgen og gå på jobb og dusje neste morgen. Bare ikke sov i hvitt laken mens du har den på. Pass på å smøre knær, albuer og hender først med litt fet krem. Og skrubb kroppen før du begynner. Man påfører med vott. Works wonders ;) Bruker den om sommeren også jeg, istedet for å sole meg så mye. :) Den er ihvertfall mindre skadelig for huden enn solstrålene (solariumstrålene)

Skal til Spania i påsken og i bryllup 6 dager etter at jeg kommer hjem- denne skal med meg i bagasjen ;)

http://www.vitaliberata.no/store/?q=0&cid=7

Last edited:
Back
Topp