Solarium?

Nei føler ikke det passer seg helt..mn har slutta å ta solarium i det hele tatt... Skal visst nok få solt meg nok ute i sommer! :)

Savner og ha farge!!!:-p
Men sist fikk jeg en del pigmentflekker på ryggen så holder meg unna bare pga av det;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei. Har ikke tatt sol på mange år, og ville hvertfall ikke gjøre det nå...er redd det blir for varmt :P

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg holder meg unna. Vet mange gjør det og at folk mener det er helt trygt, men for meg føles det helt feil :)

Nei. Ikke tatt solarium på 5 år.. og skal hverfall ikke gjøre det nå som jeg er gravid. Skal være litt forsiktig med soling da. Og vær obs på pigmentflekker. Det er lett å få ved sterk sol.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, det vil jeg ikke ta når jeg ikke er gravid engang. Har veldig lys hud, så jeg soler meg enkelt og greit.....aldri :p

Det kan bli veldig varmt i solarium, så det ville jeg ikke gjort nå. JM sa at når vi skal til syden i juni er det lurt å være mye i skyggen på det varmeste, og evt legge et håndkle over magen hvis en merker det blir mye turning inni der. Babyen har jo ikke mulighet til å kvitte seg med varme på samme måte som oss, men de blir like varme

Jeg elsker jo simpelthen solarium ! Har pleid å ta det jevnlig for å opprettholde brun fargen min, men nå er jeg blendahvit for å si det sånn... Kusina mi fikk pigmenter over leppa da hun solte seg i svangerskapet, så når hun soler seg ser det ut som hun får bart stakkars... Det skremmer meg i grunnen nok sammen med at jeg blir veldig dårlig hvis jeg blir for varm :) Når babyen er kommet ut av kroppen får jeg nok litt å ta igjen ;)

Tar litt sol i ny og ne. Hjelper på selvfølelsen. Synes det er vanskelig at kroppen forandrer seg, så jeg holder fast på ting som får meg til å føle meg bedre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar litt sol i ny og ne. Hjelper på selvfølelsen. Synes det er vanskelig at kroppen forandrer seg, så jeg holder fast på ting som får meg til å føle meg bedre.

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Samme her :)

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Jeg elsker jo simpelthen solarium ! Har pleid å ta det jevnlig for å opprettholde brun fargen min, men nå er jeg blendahvit for å si det sånn... Kusina mi fikk pigmenter over leppa da hun solte seg i svangerskapet, så når hun soler seg ser det ut som hun får bart stakkars... Det skremmer meg i grunnen nok sammen med at jeg blir veldig dårlig hvis jeg blir for varm :) Når babyen er kommet ut av kroppen får jeg nok litt å ta igjen ;)
Samme skrekken jeg sitter med! Er nok bleikfis for tida ja :)

Sent from my iPad using BV Forum

Får mye gratis sol ute nå da. :) Her har d vært super fint vær og siden jeg er 100 % sykmeldt får jeg kosa meg masse ute. Og jammen har jeg blitt brun også. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tar aldri solarium, og bruker veldig høy solfaktor om sommeren. Ikke liker jeg meg selv når jeg er brun, og dessuten får jeg fregner over nesa og jeg synes jeg er så føl med dem :p

Jeg har lest litt forskjellig om det å ta solarium under graviditet. Noen sier det er helt ok, andre sier det blir for varmt for babyen. Uansett hadde jeg heller latt være de 9 mnd :)

I tillegg er man jo mer utsatt for hormonelle flekker osv i huden, det blir jo bare mer tydelig med sol :p

Back
Topp