Solarium?

Jeg har kanskje tatt solarium en gang hvert andre år eller noe tidligere, så behovet har ikke meldt seg :)

Neij det kan være farlig for babyen så tar ikke sjansen på det når jeg er gravid :) men så er det d skjeldent at jeg tar uansett :)

Nej har ikke tatt i graviditeten, men nå tar jeg aldri solarium heller:p

Jeg har tatt solarium, jordmor mente at det ikke var fare for bebien, men det ble veldig varmt, så blir med den ene gangen :)

Jeg tar solarium når jeg er offshore.
Hvor står det at det er skadelig for fosteret da?
Trodde ikke det var det jeg.

Vet solarium er skadelig for oss, men visste ikke at miniene tar skade.. Har ikke tatt solarium, pleier heller ikke ta sol.(Selv om jeg burde så hvit som jeg er!:P)

Mener jeg har lest et sted at det som er farlig er overoppheting. Samme som å sole seg om sommeren. Men så vet man vel heller ikke om fosteret skades av strålingen. Er ikke sikker på dette altså,men prøv å søk på nett,jordmor Siri har ofte bra svar syns jeg.

Har gjort det i begge svangerskapene, så lenge de ikke blir for varmt så har dett ikke vist noen skader! Selv klarer jeg ikke å ligge på det harde underlaget der nå som jeg er så langt på vei:p

Pleier å ta litt solarium rundt disse tider, men usikker på om jeg tørr nå, pleier ikke ligge mere enn 15 min for orker ikke den varmen uansett, får høre med legen på neste kontroll hva hun mener :)

Det er vel pga overoppheting.. Jeg tar ikke sol da, vi har altfor mange tilfeller av hudkreft i familien. Soler meg lite om sommeren og, går for naturlig melkehvit!

Det er fare for overoppheting for fosteret, husk at det blir varmere i magen enn det du kjenner selv. Kan ikke sammenlignes med sommer soling for det har babyen godt avakkurat som det er bra for deg med naturlig sol :)

Back
Topp