Solarium

Mai gull

Forelsket i forumet
Har noen av dere tatt solarium i det siste? Har hørt at det kan være skadelig?

det går helt bra men pass på at du ikke blir overoppheta.. ikke ta så lenge om gangen og om du ikke vil ha full texas nede i magen så kan du dekke den til me en håndduk eller noe sånt[:D]

har ikke tatt solarium selv, men mener at noen andre på forumet her hadde gjort det og blitt skikkelig uvel [&:]

Her står det litt om det : [:)] http://www.babyverden.no/templates/Article____415.aspx

Jeg har ikke tatt det selv, men skal det i morgen tenkte jeg...har hele tiden trodd at det er farlig, men det var en tråd om dette på generell her for en stund tilbake, finner den ikke igjen, og fant ut masse om det, mye linker der.. eneste er jo at vi kan få litt misfarge kanskje...

då trur eg at eg au ska prøve å ta litt sol i morgen, e sååååå bleik å ff a meg[:D]

Rulla opp toppen og sola meg ute i dag jeg. Satt der det var vindstille og det var skikkelig godt. Mye bedre å sitte ute enn  å¨ligge i sola! Men så greier ikke jeg ¨å ligge i sola pga bekkenet da!

Jeg og, jeg ser jo ikke ut...gjennomsiktig med blodårer som synes gjennom..føler meg ikke særlig fresh om dagen sånn sett....og nå kan vi jo gå i litt mindre klær, og da er det digg å føle at vi har litt glød vel [:)]

enig med deg[:D]

Det er ikke farlig å ta sol, men var obs på at du kan få stygge pigmentflekker...! Ei jeg kjenner fikk store brune flekker i ansiktet... hu sola seg mye da!! Jeg sitter ute i sola om dagen, er så ufattelig deilig vårvær, og da smører jeg meg med solfaktor og har en caps i nærheten, som dekker ansiktet innimellom!!

tenkte jeg skulle prøve litt i dag hvor lenge kan jeg ligge tro?[:D]

Back
Topp