solarium??

connie83

Forumet er livet
kn man ta det nå når man er gravid eller?? jeg føler meg så hvit å jævlig for tiden så hadde vært perfekt med litt farge på kroppen[:D] men å ta solarium er ikke skadelig for babyn??

Har hørt/lest at man helst ikke skal gjøre det?

oki men trenger ikke ta en halvtime lissom bare for å føle meg litt freshere bare he he[;)] tar nesten aldri sol jeg heller, men til vanlig føler jeg meg ikke så crap heller he he[;)]

jeg tar sol. NULL stress ;) hehe

spurte jordmor også å lest mye rundt det.

å er null stress conni ;) kos deg å bli sommerklar.. hehe

blir da ikke så varmt inni et solarium at det er skadelig for ungen.

oki men da skl jeg ta meg litt sol alså... kroppen trenger sårt litt farge, føler meg sååå mye bedre om jeg er litt brun[:D]

Det eneste jeg har hørt er at kan bli ujevn brunfarge og kan oppstå masse pigment flekker....

Så litt bekymret for at jeg til slutt ser ut som et lappeteppe [8|] Ellers så hadde jeg sikkert tatt det også[;)]

Føler meg litt bleik selv.. [8|]

jeg snakket med legen min om det, for et par ganger siden, og hun mente det ikke var skadlig. Det som kunne være mest skadelig var å ligge for lenge på rygg, men det kjente lenge før det ble farlig. JEg har tatt 15 min noen ganger innimellom. Viktig å bruke vifta, så du ikke blir over hetet da :)

Jeg har hørt det med pigment forandringer i kroppen, men tror jeg vil ta sjansen selv.
Trenger litt farge, er jo gjennomsiktig nå. [8|]

vifte bruker jeg alltid så det går fint [:D]

ORIGINAL: lillegulli

jeg snakket med legen min om det, for et par ganger siden, og hun mente det ikke var skadlig. Det som kunne være mest skadelig var å ligge for lenge på rygg, men det kjente lenge før det ble farlig. JEg har tatt 15 min noen ganger innimellom. Viktig å bruke vifta, så du ikke blir over hetet da :)

piggmentflekker har jeg ikke sett noe til, men fått en ekstra fø flekk på magen i svangerskapet (før jeg tok sol)

Å ujevn blir ikke min farge hvertfall. å jeg holder kjempe mye mer på fargen nå som jeg er gravid å..

jordmoren min komenterer det hver gang å. så fin farge du har [:D]

jeg gjorde det forrige graviditet, bare bittelitt et par ganger, og fikk jo selvsagt pigmentflekker [:'(] Men heldigvis er de ikke på så synlig sted, men likevel, jeg gjør det ikke igjen..

Back
Topp