Solarium

Triiny

Elsker forumet
Er det noen av dere som har tatt dette? Hjelper det på strekkmerkene?
Og hvor der den lille imens? Går det ann å ta de me inn hvis man sjermer de for lyset?

Vil sånn sole meg!

skulle gjerne solet meg i solarium men nå tør jeg ikke lengre.. har fått endaflere føflekker etter jegble gravid og mammas fetter døde av føflekk kreft [:-] så jeg får vente på den vanlige sola og heller være laken en stund.. ikke for at den vanlige sola er bra i lengden helelr altså men jeg føler meg "tryggere" i den sola...

Men om jeg hadde tatt solarium tror jeg ikke jeg ville hatt med lille inn der, føler det er MASSE stråling der, men det er jo ikek sikkert det er det...

Jeg vil også ta sol, tenkte jeg skulle prøve til uka kanskje[:D]

Jeg har ikke strekkmerker, men soler meg ofte og da er det enten besteforeldre eller søstra mi som ser etter han.. gubben jobber hele døgnet omtrent..
det er virkelig og anbefale!!!![;)]

Jeg også tror jeg vil begynne å ta litt sol! Jeg er så blek og gufsen at jeg ser helt utslitt ut! Jeg som egentlig føler meg kvikk og rask de aller fleste dager...

Men jeg tror ikke jeg vil utsette strekkmerkene mine for sol enda, så jeg kommer til å dekke til rundt magen. Og mamma nevnte at det var ubehagelig på aerola da hun tok sol mens hun ammet, så jeg dekker til der også.

Nå er det jo evigheter siden jeg tok sol! Mange år faktisk... [8|] Hvor lenge burde jeg sole meg av gangen? (10 min i starten?) Burde jeg smøre meg med solkrem før solarium?

Julia skal få være hjemme hos pappaen sin. Det er bare 500 m til solstudioet [:D] (og jeg bor på bygda, he he!) så jeg tror han klarer å underholde henne den halvtimen jeg max er borte!

Har solarium rett nedi gata så da får pappaen ta seg en 3 kvarter med lillegutt mens jeg koser meg i varmen. Vil se litt mer friskere ut til dåpen. 

Trodde ikke man burde sole strekkmerkene før etter 1 år??? stemmer ikke det?
Var en venninne som fortalte meg det at legen hadde sagt de kunne bli værre da eller noe.

Har tatt sol flere ganger siden snuppa kom til verden, har noen få strekkmerker og de har blitt hverken værre eller bedre[;)] Snuppa er hjemme med pappa imens[:)]

her er det barnepass på Jimu der jeg trener... så kan ta sol samtidig på treningssenteret [:)]

ine er ihvertfall mindre synlige etter jeg har sola meg[:)] De var røde og litt lilla, men da jeg sola meg så ble de veldig lyse, og synes mye mindre. Har hjulpet meg ihvertfall[:)] Men andre kan jeg ikke svare for ang resultater.

off, såå mange som er så fryktelig hysteriske med at solarium er såå farlig!
Vet du, en gang i uka er faktisk sunt!!!!! :)

Jeg har tatt sol flere ganger jeg! :D Og jeg føler de strekkmerkene jeg fikk på puppene ikke er såå tydelig nå som jeg er blitt mørkere i huden! :)

Både jeg og sambo har vært å tatt, og da har svigermor hatt lille.
Men vet at flere har tatt me vogna inn, og lagt helseteppe over.
Jeg tør ikke det da.

..Svigermor fortalte meg om ei dame som var voldsomt forfengelig.
Når ho skulle på 6 ukers kontroll med sønnen sin så hadde GALE dama lagt ungen i solarium først!!!
Ho kom på 6 ukers kontrollen, og sa; Er ikke sønnen min fin og brun!!
Legen sa ; joda, men så er han blind også.......................

ORIGINAL: krogenbaby

off, såå mange som er så fryktelig hysteriske med at solarium er såå farlig!
Vet du, en gang i uka er faktisk sunt!!!!! :)

Jeg har tatt sol flere ganger jeg! :D Og jeg føler de strekkmerkene jeg fikk på puppene ikke er såå tydelig nå som jeg er blitt mørkere i huden! :)

Både jeg og sambo har vært å tatt, og da har svigermor hatt lille.
Men vet at flere har tatt me vogna inn, og lagt helseteppe over.
Jeg tør ikke det da.

..Svigermor fortalte meg om ei dame som var voldsomt forfengelig.
Når ho skulle på 6 ukers kontroll med sønnen sin så hadde GALE dama lagt ungen i solarium først!!!
Ho kom på 6 ukers kontrollen, og sa; Er ikke sønnen min fin og brun!!
Legen sa ; joda, men så er han blind også.......................

Herregud!!! Hvis det faktisk er en reel historie og ikke en "urban legend"  så håper jeg virkelig noen huka tak i den mora der[:@]

Har aldri tatt med meg noen av barna inn selv om det sikkert er greit når de ligger dekket til, men nå er det jo litt sånn at jeg hvertfall tar sol for å slappe av og det  føler jeg ikke jeg gjør hvis jeg hadde tatt med meg noen av barna inn[;)]

Bør vel kanskje komme meg i sola ett par timer jeg også før dåpen føler jeg, har hørt at det er penere med gyldent fett enn lakenfarget så kanskje det hjelper litt[8|][8|][:D][:D][:D]

Back
Topp