Solarium og gravid?

Tusso86

Elsker forumet
Er det noen som vet om man kan ta solarium når man er gravid?
Jeg pleier egentlig ikke ta solarium og liker det ikke..men skal gifte meg om 14 dager og kunne tenkt meg litt farge..Men har nett funnet ut at jeg er gravid, ca 5 uker på vei..
Kan jeg ta noe sol, eller er det farlig/ikke anbefalt?

Det går bra, så lenge du ikke blir for varm.. når jeg var gravid tok jeg maks 15 min, det var passe før det ble for varmt! Da er det jo bare å gå ut om du føler deg for varm. 

Det går bra, så lenge du ikke blir for varm.. når jeg var gravid tok jeg maks 15 min, det var passe før det ble for varmt! Da er det jo bare å gå ut om du føler deg for varm. 

Nei, det er ikke farlig å sole seg når man er gravid.

Men, det er lettere å få pigmentflekker, så vær litt obs....

Det går helt fint, og har INGENTING å si , verken om du blir varm eller ikke... DU er kun 5 uker på vei, og babyen din ligger veldig gdt beskyttet! SOl deg du, og nyt det! :-)
Lykke til på den store dagen!

Ok:) Tusen takk jenter

det er ikke farlig, men huden kan reagere annerledes enn tidligere og en kan lettere få pigmentflekker.
ville begynnt litt forsiktig med ett par minutter i begynnelsen og økt frem mot bryllupet.
Ellers er spraytan ett alternativ, der kan du ta en testime først for å se fargen og en ny spraying rett før

kos deg me solarrium :D ta på viftå så du isje blir så svett , du kan få litt mørke pigmentflekker av soling, men regne me d isje e verdensundergang me 10-20 min soling noen dager i ukå fram t den store dagen din :) ( tror d ska en del soling for å få pigmentflekker , men alle har jo forskjellig hudtype og då ...)

Back
Topp