Solarium - gravid

siljeheleen

Glad i forumet
Er det farlig for fosteret om jeg tar solarium når jeg er gravid?

Har hørt med flere, men får ulike svar av alle. Noen mener at ungen kan koke (øøh) mens andre mener det er helt ufarlig...

Snakker ikke om overdreven bruk av solarium, men bare noen få minutter i uka for å få LITT farge på kroppen. Jeg klarer ikke ligge stille i mer enn 15 minutter om gangen uansett, jeg er ikke akkurat noe "solariummenneske" [8D] Nå er jeg så blei at jeg faktisk ser syk ut - det kan nok ha noe med at jeg bare lå hjemme i senga eller i sykehussenga fra August - November, og har stort sett vært sengeliggende etter det også[&:] Huden min er så blek at den ser blåaktig ut.

ikke farlig så lenge du ikke blir for varm.. Så ikke ligg lenge..

Woho! [:D]
Da kan jeg ta litt iallfall, og håpe på at jeg blir seende litt mindre død ut snart. Overdrive kommer jeg nok ikke til å gjøre uansett, for solarium er egentlig noe av det kjedeligste jeg vet - så jeg har lyst ut derfra med en gang jeg legger meg ned [8D] Men, med bittelitt farge på kroppen så slipper jeg kanskje alle spørsmålene om jeg er dårlig heeele tiden...

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hvorfor bruker du ikke spray?[:)]

He he, godt spørsmål... Jeg har rett og slett aldri prøvd det, og egentlig aldri hatt tenkt på det heller - for jeg har sett så mange som får et helt elendig resultat av det [8D] Hvilken spray er god da? Enkel å bruke, og som ikke gjør meg helt oransj liksom [8D]

Back
Topp