Sola1979

*Bobbo*

Forumet er livet
Håper det har gått bra på Ul idag.
Gleder meg til oppdatering. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Håper det har gått bra på Ul idag.
Gleder meg til oppdatering. [:)][:)][:)]

Eg og[:D]

Venter i spenning[:)]

Ja hvordan gikk det Sola1979?
Er spent her nå[:)]

ORIGINAL: Nesing

Hihi, jeg vet! [;)] Kan si så mye som at alt har gått bra. Resten får Sola fortelle selv (ikke noen skumle ting altså, for all del). Kos deg videre med mirakelet i magen, snuppa! [:)][:)]

Godt å høre, nå gleder jeg meg enda mer til oppdatering. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Hihi, jeg vet! [;)] Kan si så mye som at alt har gått bra. Resten får Sola fortelle selv (ikke noen skumle ting altså, for all del). Kos deg videre med mirakelet i magen, snuppa! [:)][:)]

Jeg tenkte å skrive akkurat det samme [:)]

Hei hei, så koselig med etterlysning!! Tenker masse på dere jenter, men har vært lite tilgjengelig siste uken. Vært i Bodø i helgen og besøkt ei venninne og jobbet kveld og dag om hverandre så dataen har blitt nedprioritert... [:)]

Ja, var på ultralyd Mandag. Var hos ei som ikke var norsk og det var litt kort med tid så det gikk unna kan du si. Inn - av med buksa - opp i stolen - ned  og ut igjen.
Hvertfall, vi så en bitteliten reke på skjermen!!
Har fått utskrift av journalnotatet og der anslår hun størrelsen til 6,5 mm stor som tilsvarer uke 5. Men det jeg ikke skjønner - er det meg eller fosteret hun mener er uke 5. For dersom hun mener jeg er i uke 5 så er det jo litt rart...
Uansett vi skal tilbake om 2,5 uke, hun ville ha oss inn til ny ultralyd da. Sa ikke hvorfor men jeg ble tatt litt på senga så fikk ikke spurt.
Hun sa ikke noe om hjertet og hjerteslag...

En utrolig rar opplevelse... Å se at det faktisk var en sekk med noe inni der!!! [:)][:)][:)]
Unner alle denne opplevelsen!!

Sola1979 det var nok at den lille reken ble målt til å være 2 uker kortere en det den skal være,
krysser fingrene for din lille reke at den greier seg.  Ofte så ser man at hjertet banker i uke 7, men de har tatt feil før. Trøsteklem fra meg og jeg håper at dette her går bra for deg.

ja den var en rar opplevelse, men godt at det var bra med reken :)
og håpe du får mere svar neste gang, da får du spørre og grave litt.
men hvis du er veldig misfornøyd kan du jo bestille en time privat, til en du vanligvis går hos eller noe.

ja tenk den reka skal bli deres barn :) jeg er så utrolig glad på deres vegne :))))))))

Back
Topp