Sola skinner for oss igjen

SillyDilly

Forumet er livet
2 Gla nyheter[:D]

Sambo har blitt headhuntet av at annet firma. En jobb han har søkt på før, og som er bedre betalt[:)]

Han kjeder seg veldig på jobben sin så han vil gjerne skifte også.

Den andre nyheten er at jeg har funnet en leilighet vi vil leie[:D][:D] Jippi! Er litt dyr, men men! (8500kr inkl strøm-ved-fyring) Har sendt mail til de som leier den ut og håper vi kan komme å se på den. Må bare ordne oss et depositum[&:]

Men jeg er liiiitt irritert også da[8D] Er veldig blakk nå, men har jo mat i fryseren. Skulle lage laks i dag, MEN svigermor har tatt opp laksen VÅR for å lage wok[&o] Altså hun visste ikke at det var vår da, men alikevell surt. Og siden det var det eneste sunne jeg hadde i fryseren blir det kjøttboller og fullkornspaghetti i dag da

Nei vell, ikke bry dere, dere[&o][:'(][:(]

Så bra med den nye jobben da! Gratulerer!![:D]

Og lykke til med leiligheten! [:)]

ORIGINAL: Suki

Tillykke med flaksen, kjipt med laksen! [8|][:D] (Sorry, dårlig forsøk på å være poetisk).

Kjempebra med ny og bedre betalt jobb da! Håper virkelig dere får den leiligheten. Du må oppdatere oss når dere har vært og sett på den. [:)]

Ja skal det! Orker ikke bo her lenger. Blir mer og mer "deprimert". Gidder heller ikke gjøre noe[&:]

Må ordne depositum, er der vi sliter, MEN i verste fall blir det forbrukslån, selvom det er dyrt

ORIGINAL: kiki82

håper virkelig dere kommer dere inn i EGEN leilighet nå!!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Kjempebra med ny og bedre betalt jobb da! Håper virkelig dere får den leiligheten. Du må oppdatere oss når dere har vært og sett på den. [:)]

Ja skal det! Orker ikke bo her lenger. Blir mer og mer "deprimert". Gidder heller ikke gjøre noe[&:]

Må ordne depositum, er der vi sliter, MEN i verste fall blir det forbrukslån, selvom det er dyrt

Nei nei ikke forbrukslån er du gærn! [&:][:D] ta å hør med banken din du, jeg mener det går ann å sette opp noe depositum greier, men
jeg husker ikke hvordan det er. Noe med sperret konto eller noe.[:D] Verdt å høre med dem ihvertfall.

Så bra at det går deres vei igjen[:)] Håper dere får leiligheten..krysser fingrene for dere[:)]

[:)]

moro med ny jobb da... grattis til din sambo...

Og lykke til med leiligheten, håper den er like fin i virkeligheten....

hvor er den hen??

ORIGINAL: Looney

moro med ny jobb da... grattis til din sambo...

Og lykke til med leiligheten, håper den er like fin i virkeligheten....

hvor er den hen??

Den er på Lørenskog[:)] Vet ikke heeelt hvor da[8D][8D] Hihih... Har ikke sjekket det! Venter på svar fra han fyren nå, har jo sendt mail. Skal ringe etterpå hvis vi ikke får svar

åhh, så bra da silly..

håper dere får leiligheten og at dere flytter snart. så slipper du mugne svigerforeldre![&:]

ORIGINAL: Stine_h

åhh, så bra da silly..

håper dere får leiligheten og at dere flytter snart. så slipper du mugne svigerforeldre![&:]

hihih.. Ja! Skal ringe nå snart, får jo ikke noe svar på mailen[&:]

Så spennende!! [:D]

ORIGINAL: kiki82

sign

Back
Topp