Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: junipie
Så flott at det går bra med dere[:)]
Tenk snart ett år siden du startet som lærling, da er du snart ferdig barne- og ungdomsarbeider? (Husket jeg riktig?)
Har du mulighet til å få deg jobb på lærlingerplassen eller ønsker du å prøve noe annet?
For meg er det også travle dager med MYE jobbing. Jeg jobber i skolen og der er det full fart frem til jul og enda mer etter jul[8D][8D][8D]
Nina trives i barnehagen og hun er fortsatt på småbarnsavdeling. Nina sier hun går i barnehage med babyer! Hun og 3 andre 2 åringer er sammen med, 9, 1 åringer. Nina tar "jobben" seriøst og passer godt på babyene og er KJEMPE sliten når hun blir hentet (og sover 12-13 timer hver natt).
Eller så er det mange junijenter som har fått baby, er gravid eller prøver på en til + flere som har giftet seg eller planlegger bryllup[:D]
ORIGINAL: SindreSinMamma
Så koslig å høre fra deg igjen![:D][:D]
Snuppa di er nydelig som alltid[:)]
Hva er du lærling som? (Kanskje spurt før også...;))
Også ser du såå godt ut! Nydelig![:D] Og så brun du er!! What's your secret?[8D]
ORIGINAL: susso
1 år allerede som lærling, her går det unna! Du er kjempeflink å står på, godt meg gode tilbakemeldinger, det gjør at man ønsker å fortsettte, og at man føler man gjør en god jobb.
Snuppa di er sååå nydelig, å så stor hun har blitt! Du er jo også like fresh som før! SØTA!
Er mange gravide her inne, og mange som har fått baby(føler det er nettopp, men de er vist begynt å bli mange mnd allerede[:-][;)])
Her går dagene fort, Andrea er sta og egen, har vilje av stål, og temperament etter pappaen....[8D][&:] Eg jobber natt på sykehjemmet, fått stillingen fast, og gleder meg til hver vakt [:)]
Håper du titter innom litt nå og da, kjekt å se deg her igjen[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: |Sola mi|
Tenk snart ett år siden du startet som lærling, da er du snart ferdig barne- og ungdomsarbeider? (Husket jeg riktig?)
Har du mulighet til å få deg jobb på lærlingerplassen eller ønsker du å prøve noe annet?
For meg er det også travle dager med MYE jobbing. Jeg jobber i skolen og der er det full fart frem til jul og enda mer etter jul[8D][8D][8D]
Nina trives i barnehagen og hun er fortsatt på småbarnsavdeling. Nina sier hun går i barnehage med babyer! Hun og 3 andre 2 åringer er sammen med, 9, 1 åringer. Nina tar "jobben" seriøst og passer godt på babyene og er KJEMPE sliten når hun blir hentet (og sover 12-13 timer hver natt).
Eller så er det mange junijenter som har fått baby, er gravid eller prøver på en til + flere som har giftet seg eller planlegger bryllup[:D]
Det stemmer [:)] Jeg trives kjempe godt der jeg er ja! så om jeg hadde fått jobbtilbud der så hadde jeg uten tvil svart ja, men det hadde også vært greit å fått jobb her jeg bor (pendler nå).
Flink du er [:)] er du lærer? assistent?
hihi, så søtt. bra hun tar vare på de minste [:D]
jeg kjenner igjen den. Ada Sofie sovner nesten hver dag, på sofaen. Så det er ingen tvil om at det tar på å være i bhg [;)]
aha [:D] kjenner jeg blir veldig misunnelig, men jeg måå bare vente til jeg er ferdig utdannet + fått meg fast jobb [:)]
Det stemmer [:)] Jeg trives kjempe godt der jeg er ja! så om jeg hadde fått jobbtilbud der så hadde jeg uten tvil svart ja, men det hadde også vært greit å fått jobb her jeg bor (pendler nå).
Flink du er [:)] er du lærer? assistent?
hihi, så søtt. bra hun tar vare på de minste [:D]
jeg kjenner igjen den. Ada Sofie sovner nesten hver dag, på sofaen. Så det er ingen tvil om at det tar på å være i bhg [;)]
aha [:D] kjenner jeg blir veldig misunnelig, men jeg måå bare vente til jeg er ferdig utdannet + fått meg fast jobb [:)]
Ja, jeg er lærer og prøver meg på ungdomstrinnet for første gang i år! Tidligere har jeg jobbet i vidregående og spesialskole (psykiari), men grunnskole 9. trinn er utfordrende.
Nina er kjempesøt;) Jeg sliter veldig med å få til å legge inn bilder, men har sååååå lyst til å lære meg det. Er så koselig å se når dere andre har gjort det.
Tungt å pendle, så håper du finner en like bra jobb der dere bor:) Sparer mye tid og penger!
Så koslig å høre fra deg igjen![:D][:D]
Snuppa di er nydelig som alltid[:)]
Hva er du lærling som? (Kanskje spurt før også...;))
Også ser du såå godt ut! Nydelig![:D] Og så brun du er!! What's your secret?[8D]
Takk, takk [:D] Kjempe morro å komme tilbake når man blir mottatt på en så hyggelig måte [:)]
Jeg skal bli barne og ungdomsarbeider [:)]
Hvordan går det med utdanningen din da? Ferdig utdannet?
Takk
Nei, jeg tror nok bildet lyver litt [;)] Er vel lyset som gjør det, eller webkameraet. og litt sminke da selvfølgelig [;)]
Spennende da![:)] Kjempebra at du trives[:D]
Jeg ble ferdig med lærerutdanningen min i juni[:)][:)] Fantastisk etter 5 år! (1 år perm med Sindre)
Hehe, du er iallefall kjempefin[;)]