sola mi

Hallo [:D]
Så koselig at du spør [:)] leeeenge siden jeg har vært her inne nå!
Hadde innloggingsproblemer i en periode (og en gammel slitt data), pluss at det har vært (og er) travle dager [:)]
Men nå var jeg utrolig nyskjerrig på hvordan det gikk med alle bv jentene og barna [:)]
Her går det bare fint! Masse jobbing.. Til jul har jeg vært lærling i 1 år [:-] tiden flyr..
Jeg trives kjempe godt og får gode tilbakemeldinger.
Ada Sofie har begynt på storbarnsavdeling pga stor pågång på småbarnsavdelingen. Det gikk ikke helt bra til å begynne med, men nå går det bedre [:)] Ellers bare bra! Hun har blitt en stor jente! begynner vel å nærme seg 10 kg nå og er vel mellom 86-90 cm lang (lenge siden vi har veid og målt, hehe). Ellers så skravler hun masse og er fortsatt like blid [:D] (stort sett *kremt*) Må også nevnes at hun har blitt utrolig egen og sta, men det er visst bare bare og sunt sier de? [8|][:D]
Hvordan går det med deg da? og dere andre her på bv? [:)] Oppdater meg [;)] Mange som har blitt gravide igjen?

Jeg legger ved noen bilder:

vi har fått oss katt [:)] (det er ikke den på 1. bildet, som ada sofie holder)

Det var alle bildene jeg hadde på dataen. har fått oss ny data, så derfor har jeg ikke så mye her.

Så flott at det går bra med dere[:)]
Tenk snart ett år siden du startet som lærling, da er du snart ferdig barne- og ungdomsarbeider? (Husket jeg riktig?)
Har du mulighet til å få deg jobb på lærlingerplassen eller ønsker du å prøve noe annet?

For meg er det også travle dager med MYE jobbing. Jeg jobber i skolen og der er det full fart frem til jul og enda mer etter jul[8D][8D][8D]
Nina trives i barnehagen og hun er fortsatt på småbarnsavdeling. Nina sier hun går i barnehage med babyer! Hun og 3 andre 2 åringer er sammen med, 9, 1 åringer. Nina tar "jobben" seriøst og passer godt på babyene og er KJEMPE sliten når hun blir hentet (og sover 12-13 timer hver natt).

Eller så er det mange junijenter som har fått baby, er gravid eller prøver på en til + flere som har giftet seg eller planlegger bryllup[:D]

ORIGINAL: junipie

Tenk snart ett år siden du startet som lærling, da er du snart ferdig barne- og ungdomsarbeider? (Husket jeg riktig?)
Har du mulighet til å få deg jobb på lærlingerplassen eller ønsker du å prøve noe annet?

For meg er det også travle dager med MYE jobbing. Jeg jobber i skolen og der er det full fart frem til jul og enda mer etter jul[8D][8D][8D]
Nina trives i barnehagen og hun er fortsatt på småbarnsavdeling. Nina sier hun går i barnehage med babyer! Hun og 3 andre 2 åringer er sammen med, 9, 1 åringer. Nina tar "jobben" seriøst og passer godt på babyene og er KJEMPE sliten når hun blir hentet (og sover 12-13 timer hver natt).

Eller så er det mange junijenter som har fått baby, er gravid eller prøver på en til + flere som har giftet seg eller planlegger bryllup[:D]

Det stemmer [:)] Jeg trives kjempe godt der jeg er ja! så om jeg hadde fått jobbtilbud der så hadde jeg uten tvil svart ja, men det hadde også vært greit å fått jobb her jeg bor (pendler nå).

Flink du er [:)] er du lærer? assistent?
hihi, så søtt. bra hun tar vare på de minste [:D]
jeg kjenner igjen den. Ada Sofie sovner nesten hver dag, på sofaen. Så det er ingen tvil om at det tar på å være i bhg [;)]

aha [:D] kjenner jeg blir veldig misunnelig, men jeg måå bare vente til jeg er ferdig utdannet + fått meg fast jobb [:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Så koslig å høre fra deg igjen![:D][:D]
Snuppa di er nydelig som alltid[:)]
Hva er du lærling som? (Kanskje spurt før også...;))
Også ser du såå godt ut! Nydelig![:D] Og så brun du er!! What's your secret?[8D]

Takk, takk [:D] Kjempe morro å komme tilbake når man blir mottatt på en så hyggelig måte [:)]
Jeg skal bli barne og ungdomsarbeider [:)]
Hvordan går det med utdanningen din da? Ferdig utdannet?
Takk
Nei, jeg tror nok bildet lyver litt [;)] Er vel lyset som gjør det, eller webkameraet. og litt sminke da selvfølgelig [;)]

ORIGINAL: susso

1 år allerede som lærling, her går det unna! Du er kjempeflink å står på, godt meg gode tilbakemeldinger, det gjør at man ønsker å fortsettte, og at man føler man gjør en god jobb.
Snuppa di er sååå nydelig, å så stor hun har blitt! Du er jo også like fresh som før! SØTA!

Er mange gravide her inne, og mange som har fått baby(føler det er nettopp, men de er vist begynt å bli mange mnd allerede[:-][;)])

Her går dagene fort, Andrea er sta og egen, har vilje av stål, og temperament etter pappaen....[8D][&:] Eg jobber natt på sykehjemmet, fått stillingen fast, og gleder meg til hver vakt [:)]

Håper du titter innom litt nå og da, kjekt å se deg her igjen[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Ja det er nettopp det, man får virkelig lyst til å stå på videre [:)] Tusen takk, jeg prøver det jeg kan for å gjøre en god jobb iallefall. det jeg liker minst er alle oppgavene. Tusen takk [:D] Så søt og god du er!!
Ja jeg trooor jeg har fått med meg alle som har fått.
Hvordan går det med dere da? var det noe snakk om at dere skulle prøve på en til og eller?
hihi, godt å høre at det ikke er bare vi som har en sta unge [;)]
Så bra da!![:D] betryggende å ha noe fast og helt supert at du trives!

Det skal jeg absolutt prøve på [:)]

ORIGINAL: |Sola mi|

Det stemmer [:)] Jeg trives kjempe godt der jeg er ja! så om jeg hadde fått jobbtilbud der så hadde jeg uten tvil svart ja, men det hadde også vært greit å fått jobb her jeg bor (pendler nå).

jeg kjenner igjen den. Ada Sofie sovner nesten hver dag, på sofaen. Så det er ingen tvil om at det tar på å være i bhg [;)]

aha [:D] kjenner jeg blir veldig misunnelig, men jeg måå bare vente til jeg er ferdig utdannet + fått meg fast jobb [:)]

Ja, jeg er lærer og prøver meg på ungdomstrinnet for første gang i år! Tidligere har jeg jobbet i vidregående og spesialskole (psykiari), men grunnskole 9. trinn er utfordrende.
Nina er kjempesøt;) Jeg sliter veldig med å få til å legge inn bilder, men har sååååå lyst til å lære meg det. Er så koselig å se når dere andre har gjort det.

Tungt å pendle, så håper du finner en like bra jobb der dere bor:) Sparer mye tid og penger!

Ja, jeg er lærer og prøver meg på ungdomstrinnet for første gang i år! Tidligere har jeg jobbet i vidregående og spesialskole (psykiari), men grunnskole 9. trinn er utfordrende.
Nina er kjempesøt;) Jeg sliter veldig med å få til å legge inn bilder, men har sååååå lyst til å lære meg det. Er så koselig å se når dere andre har gjort det.

Tungt å pendle, så håper du finner en like bra jobb der dere bor:) Sparer mye tid og penger!

Åja [:)] Jeg kan godt forstå at det er utfordrende. men det hadde vært kjedelig å ha en jobb uten noen utfordringer [:)]
Det hadde vært kjempe morro å sett flere bilder av Nina ja [:)] Bare si ifra om du trenger hjelp en gang!

Jeg elsker å kjøre bil [:)] MEN det hadde vært greit å fått litt kortere dager ja! så vi får se hvordan det blir [:)] det viktigste er at man finner seg en jobb til slutt!

Så koslig å høre fra deg igjen![:D][:D]
Snuppa di er nydelig som alltid[:)]
Hva er du lærling som? (Kanskje spurt før også...;))
Også ser du såå godt ut! Nydelig![:D] Og så brun du er!! What's your secret?[8D]

Takk, takk [:D] Kjempe morro å komme tilbake når man blir mottatt på en så hyggelig måte [:)]
Jeg skal bli barne og ungdomsarbeider [:)]
Hvordan går det med utdanningen din da? Ferdig utdannet?
Takk
Nei, jeg tror nok bildet lyver litt [;)] Er vel lyset som gjør det, eller webkameraet. og litt sminke da selvfølgelig [;)]

Spennende da![:)] Kjempebra at du trives[:D]
Jeg ble ferdig med lærerutdanningen min i juni[:)][:)] Fantastisk etter 5 år! (1 år perm med Sindre)
Hehe, du er iallefall kjempefin[;)]

Gratulerer [:D] menne, lærerutdanning? holdt ikke du på med noe make up skole og da?
Tusen takk søte du [:)]

Hei på deg kjære sola vår!![:D]
Utrolig koselig å se deg her igjen....har savnet deg![:)]
Flott å høre at alt står bra til med dere!
Herlige bilder! Både du og Ada er like nydelige ser jeg!! Og gratulerer med ny søt kattepus![:D]

ORIGINAL: RonjaR

Hei på deg kjære sola vår!![:D]
Utrolig koselig å se deg her igjen....har savnet deg![:)]
Flott å høre at alt står bra til med dere!
Herlige bilder! Både du og Ada er like nydelige ser jeg!! Og gratulerer med ny søt kattepus![:D]

Back
Topp