Nå er det strålende vær i nesten hele Norge sånn jeg skjønner det, hurra!
Det medfører at jeg prøver å få litt farge på denne kroppen, men hvordan soler dere dere på ryggen og bakside på bein og sånn nå?
Jeg er førstegangsmamma, så jeg har fortsatt privelegiet å kunne ligge og slappe av med en bok i solen når det ikke er for varmt, men magen er liksom litt i veien for den jevne fargen på baksiden gitt
Det medfører at jeg prøver å få litt farge på denne kroppen, men hvordan soler dere dere på ryggen og bakside på bein og sånn nå?
Jeg er førstegangsmamma, så jeg har fortsatt privelegiet å kunne ligge og slappe av med en bok i solen når det ikke er for varmt, men magen er liksom litt i veien for den jevne fargen på baksiden gitt

Forhåpentligvis forsvinner de etter graviditeten
jeg merker det litt på magen nå, ogprøver å være flink å smøre. Men passer på å smøre ansiktet med faktor 50, der vil jeg IKKE ha pigmentflekker
Dette med solkrem er så individuelt, at man må finne ut av det selv egentlig.. vi fikk noen nydelige dager tidligere i år, før magen kom, og jeg lå ute i stekende sol hele dagen uten å smøre meg -fordi hodet ikke var helt med. Ikke solbrendt eller noe. Det ville jeg vanligvis ha blitt