Sol!

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Nå er det strålende vær i nesten hele Norge sånn jeg skjønner det, hurra!:flower

Det medfører at jeg prøver å få litt farge på denne kroppen, men hvordan soler dere dere på ryggen og bakside på bein og sånn nå?:bootyshake
Jeg er førstegangsmamma, så jeg har fortsatt privelegiet å kunne ligge og slappe av med en bok i solen når det ikke er for varmt, men magen er liksom litt i veien for den jevne fargen på baksiden gitt:laughing002
 
Jeg bruker bbhugme funker bra! Om du har kjøpt ammepute kan kanskje den brukes hvis du legger den i måne og bygger litt med puter.
 
Jeg bruker bbhugme funker bra! Om du har kjøpt ammepute kan kanskje den brukes hvis du legger den i måne og bygger litt med puter.
Takk for kjempetips, det har jeg ikke tenkt på! Kan jo sole ryggen her hjemme da, også får det bli fremsiden når vi er på stranda. Da sitter jeg i en strandstol så får bare farge på fremsiden:p
 
Jeg får pigmentflekker i sola ved graviditet, så soler meg ikke, men å ligge på siden er vel et godt alternativ ja. Bare tipser om å bruke en god solkrem, for er ikke så pent med de flekkene. Jeg var nok litt uforsiktig tidligere i vår :facepalm: Forhåpentligvis forsvinner de etter graviditeten :rolleyes:
 
Jeg får pigmentflekker i sola ved graviditet, så soler meg ikke, men å ligge på siden er vel et godt alternativ ja. Bare tipser om å bruke en god solkrem, for er ikke så pent med de flekkene. Jeg var nok litt uforsiktig tidligere i vår :facepalm: Forhåpentligvis forsvinner de etter graviditeten :rolleyes:
Så bra du sier ifra:happy: jeg merker det litt på magen nå, ogprøver å være flink å smøre. Men passer på å smøre ansiktet med faktor 50, der vil jeg IKKE ha pigmentflekker:hilarious:
 
Så bra du sier ifra:happy: jeg merker det litt på magen nå, ogprøver å være flink å smøre. Men passer på å smøre ansiktet med faktor 50, der vil jeg IKKE ha pigmentflekker:hilarious:

Det er i ansiktet jeg har fått :banghead: :hilarious: Så håper VIRKELIG det går vekk. Bruker nå egen solkrem beregnet på ansikt med faktor 50. Svindyr, men jeg pøser på :laughing002
 
Det er i ansiktet jeg har fått :banghead: :hilarious: Så håper VIRKELIG det går vekk. Bruker nå egen solkrem beregnet på ansikt med faktor 50. Svindyr, men jeg pøser på :laughing002
Ææææ, krise!:banghead: Men! Jeg opplever ofte at det kan forsvinne etterhvert. Smører alltid med høy faktor i ansiktet, for jeg får blandt annet skikkelig pigment-bart på overleppen:p men det forsvinner, sånn litt etter at brunfargen forsvinner:hilarious: Håpe det blir sånn med deg også:rolleyes:
 
Syns det er bra gjort at dere klarer å være i sola, jeg søker skyggen når jeg er ute og selv der syns jeg det er varmt, så jeg og storebror har holdt oss under parasollen disse dagene (Ikke får jeg noe farge (eller blir rosa, men det teller ikke helt :hilarious:) av å være i sola heller)
 
Jeg klarer heller ikke ligge å sole meg. Så liker jeg ikke at magen blir så varm i solen. Jordmor sa i går at hun anbefalte høy faktor fordi huden ikke tåler sol like godt nå. Når jeg sa at jeg stort sett alltid bruker 30 sa hun at jeg muligens måtte gå enda høyere.
 
Syns det er bra gjort at dere klarer å være i sola, jeg søker skyggen når jeg er ute og selv der syns jeg det er varmt, så jeg og storebror har holdt oss under parasollen disse dagene (Ikke får jeg noe farge (eller blir rosa, men det teller ikke helt :hilarious:) av å være i sola heller)
Merk «Når det ikke er for varmt»:hilarious: Jeg er også MYE inne, men får veldig fort farge:)


Jeg klarer heller ikke ligge å sole meg. Så liker jeg ikke at magen blir så varm i solen. Jordmor sa i går at hun anbefalte høy faktor fordi huden ikke tåler sol like godt nå. Når jeg sa at jeg stort sett alltid bruker 30 sa hun at jeg muligens måtte gå enda høyere.
man skal jo alltid passe på at magen ikke blir varm, så det skjønner jeg veldig godt.. I dag sitter jeg ute i stekende sol, men det er endelig litt vind på altanen så magen er iskald:joyful: Dette med solkrem er så individuelt, at man må finne ut av det selv egentlig.. vi fikk noen nydelige dager tidligere i år, før magen kom, og jeg lå ute i stekende sol hele dagen uten å smøre meg -fordi hodet ikke var helt med. Ikke solbrendt eller noe. Det ville jeg vanligvis ha blitt:hilarious: Pleier å bruke faktor 15 på kropp, og 30 i ansiktet men smører meg sikkert for sjelden etter retningslinjene. Sjelden eller aldri har jeg blitt brendt. Heller ikke i sydligere strøk. Samboer blir solbrendt når han sitter sammen med meg og smører seg hyppig med faktor 30:hilarious: håper babyen arver mine gener der altså:hilarious:
 
Back
Topp