Sol

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Okeida... Jeg kan være den første til å innrømme at mini får være med ut, også når der er sol. I går var vi på båttur, og det var gøy. Kaldt men koselig likevel. Lite tenkte jeg på at lillegull kunne bli solbrent i kulden. Solen var jo fremme, men vi ble jo ikke brennenede varme. Men jo du. Jeg kan også være den første til å innrømme at min baby har blitt rød i kinna. Ikke ilrød, ikke supersolbrent, bare litt slikket av solen. Jaja. En dør ikke av sånt, det gjør bare litt vondt i mammahjertet. Men hey, en kan jo ikke klare å tenke på alt med førstemann? Uff stakar lille. Solhatten var altså på, og hun var mest i skyggen, men sola må ha lurt seg til likevel. Dumme sol.

Okeida... Jeg kan være den første til å innrømme at mini får være med ut, også når der er sol. I går var vi på båttur, og det var gøy. Kaldt men koselig likevel. Lite tenkte jeg på at lillegull kunne bli solbrent i kulden. Solen var jo fremme, men vi ble jo ikke brennenede varme. Men jo du. Jeg kan også være den første til å innrømme at min baby har blitt rød i kinna. Ikke ilrød, ikke supersolbrent, bare litt slikket av solen. Jaja. En dør ikke av sånt, det gjør bare litt vondt i mammahjertet. Men hey, en kan jo ikke klare å tenke på alt med førstemann? Uff stakar lille. Solhatten var altså på, og hun var mest i skyggen, men sola må ha lurt seg til likevel. Dumme sol.
Det er fort gjort! Har nå vært litt i solen vi også. Er ikke alltid like lett å holde seg bare i skyggen. Båttur hørtes veldig kos ut:-) litt røde skinn er det ingen dom dør av. I dag skal vi til nes å besøke oldemor/ oldefar , bestemor ogbestefar:-)

Har vært litt ute vi og :) Og kan gjerne være den første til å innrømme at det sjeldent er noe på hode når vi sitter under parasoll eller markise.. Men er det sterk sol, eller vi havner litt i sola så er vi det på :)

Havet reflekterer jo veldig, så er nok derfor. Sånn som skjer :) Bra dere kosa dere masse da :)

*mobil app*

Nå kjørte vi i over 6 timer i går for å finne finværet,så har ingen planer om å sitte inne! Har ikke tenkt å sette lille til grilling, men hun får være med ut altså! Fruen er i ferd med å sette opp teltet til lillen nå :) det er nesten 22 grader (altså 11 mer enn det var hjemme i går).. Lift is good:)

Nå kjørte vi i over 6 timer i går for å finne finværet,så har ingen planer om å sitte inne! Har ikke tenkt å sette lille til grilling, men hun får være med ut altså! Fruen er i ferd med å sette opp teltet til lillen nå :) det er nesten 22 grader (altså 11 mer enn det var hjemme i går).. Lift is good:)
Jeg bor på fjellet, og her er det 20 g alt:-) skal til nes når W våkner og der er det alltid glohett:-) :-)

Etter hva jeg har forstått er det langt bedre at de er litt ute i sola
enn at de må bruke solkrem i hvertfall. Går sikkert bare fint det der:-)

33grader:-) vi har koset oss ute i hele dag!:-) nå sovnet han i armene mine og vi skal ta en liten lur før vi skal til svigers å spise lammesteik:-) kooosær oss;-)

33grader:-) vi har koset oss ute i hele dag!:-) nå sovnet han i armene mine og vi skal ta en liten lur før vi skal til svigers å spise lammesteik:-) kooosær oss;-)
30 her:-P Hun ligger i vogna i skyggen:-)

Er ikke fan av solkrem jeg heller. Likevel smørte jeg litt på nesen og kinna idag siden vi var på sjøen, og passet nøye på at hun var i skygge og tildekket. Vi var inne på det verste, 32 grader i skyggen her -.- 27,5 på soverommet nå ikveld - ingen dyne her i huset nei!

36 (!!!) Grader i skyggen viste måleren på det varmeste i dag. Pjuh!
I morgen blir det rett på stranda etter morgenkaffen.
* æpp'n *

Vi dro hjem fra sørlandet i dag, vært kjempe varmt og jeg har til og med fått masse farge på kroppen, men er meldt fint og kjempe varmt på østlandet hele neste uke så da får jeg håpe vi dro med oss finværet hjem! :)

Jeg har også hatt snuppa i vognbagen på stranda, inni uv-teltet, vært akkurat passe temperatur inni der og hu har sovet godt uten klær på :)

Back
Topp