SOL/Selvbruning

Prego79

spent
Går dere og tar solarium når dere er gravid?
Vurderte selvbruning hos salong men det er jo så dyrt og går vekk igjen etter en ukes tid...og det smitter av på alle klær...
Føler meg lite oppegående for tiden og vil gjøre noe som får meg til å føle meg litt freshere. Og brunfarge gjør alltid at man ser litt piggere ut :)
TIPS?

Tror ikke jeg ville ha gjort det....vet ikke om det er farlig, men jeg ville nok ikke "tatt sjansen".

Hva med en farget dagkrem?
Sminke deg litt ekstra?
Frisørime? Nye glans/farge?

Føler liksom ikke at noe hjelper hehe...noe drit å ha det sånn. Trøtt og uopplagt om dagene...
Men sitter nå og ser på priser på ansiktsbehandlinger, farging og permanent bøying av vipper osv, så et eller annet skal jeg nå gjøre :)

Har lest så mye forskjellig om den solen...noen sier det ikke skader, andre at det skader og andre igjen at man skal kunne sole seg men må være moderat...
Er det ikke varmen som er værst med det da? ;)

Bruker kun selvbruningskrem til ansikt og kropp jeg;) Når jeg gidder vel og merke:P
Jeg kan fryktelig lite om det, men må iallefall ikke bli for varm og overopphetet. Unn deg heller noe annet da vel, neglebehandling, ansiktsbehanding etc;)

Ville ikke tatt sol mens jeg var gravid. Heller selvbruningskrem :)

Fikk høre av jordmor og lege da eg va gravid at man kunne ta solarium så mye man orket :)

Det er umulig å "koke babyen" , man ville vært besvimt av heteslag lenge før den tid,

Bare pass på så man ikke blir svimmel og dehydret(samme som sol ute om sommren)
Og helt i slutten av svangerskapet er det jo klin umulig å ligge på ryggen pga bekken og hovedpulsåra
, så det stopper jo de fleste :)

OOOg pass på pigmentflkkende som mange får da de går gravide.
Bruk solfaktor :)

Det er vel ikke skadelig for babyen å ta sol, men man kan få pigmentflekker. Jeg styrer unna pga. det.

Tok jevnlig solarium i begge svangerskapene mine. Både hs og lege sa det ikke gjorde noe

Ipad'en

To søte født i 06 og 11

Tusen takk for svar alle sammen :D
Det var det jeg trodde jeg hadde lest et eller annet sted ;) At det helst er varmen som ikke er bra men at solen ikke gjør noe :). Godt det er flere av dere som har fått dette med seg :D

Gidd ikke ta så mye sol enda...bare så jeg ikke er "grå" lengre hehe :P
Så får jeg se om jeg tar meg råd til en ansiktsbehandling av et eller annet slag snart også :)

Back
Topp