Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beskytt ansiktet fra solen ihvertfall. Mye lettere å få (store!) pigmentflekker når en er gravid.
Jeg fikk det øverst på kinnbeinet , ved øynene liksom, og det så egentlig ut som fregner eller rouge, så kunne vært verre ja. BART? :-DHehe, ja! Min svigerinne så ut som hun hadde bart når hun var gravid, for hun var blitt så brun på overleppen ;p
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha, ja på avstand da ;p så veldig rart ut!Jeg fikk det øverst på kinnbeinet , ved øynene liksom, og det så egentlig ut som fregner eller rouge, så kunne vært verre ja. BART? :-D
Ja, blir helt nydelig. Det eneste er at jeg har begynt å bli litt kvalm. Men det går greit så lenge jeg spiser jevnt. Har i tillegg kjøpt ingefær- kapsler og seabånd(de sovna jeg med inatt, og følte jeg fikk trykksak av! Haha, så fant ut jeg måtte ha en pause fra de nå ) så satser på det går greit nå god tur til deg, vi var i Tyrkia i fjor, var veldig varmt, ja. Jeg blei faktisk veldig positivt overraska over Tyrkia, trudde det var slitsomme tyrkere! Men det var kjempealright, koselige folk og alt var braBlir herlig med Kreta ferie da Vinterbarn2015 Jeg selv drar til Tyrkia på mandag, og der er det også ganske varmt.. Men har hørt at man skal avkjøle seg i vannet når du føler det er på tide, så går det greit. Og kanskje ta litt pauser i skyggen..
Sent from my iPhone using BV Forum