Sol og gravid

msheart

Flørter med forumet
Hei :) Nå er det ferietid om bare få dager, og avreise varmere strøk. Er det noen som har noen råd ifh til solen? Er 8+0 idag Tenker jo høy faktor, og pauser fra solen gjennom dagen, men er det noe annet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette lurte jeg også på! Har hørt at man ikke må bli for varm, for da "koker" lille spiren inni der, Hehe.. Men jeg drar til Kreta imorgen,der er det jo temmelig varmt i solen! Men blir spiren varm før meg? Eller er det sånn at når jeg er varm, er den varm og da er det greit med en dukkert eller en pause? :)

Tror nok det holder å ta seg en pause i skyggen hvis du kjenner du blir ganske varm og evt ta seg en dukkert :)

Sist jeg var i syden var jeg jo 26 uker på vei, så da kjente jeg jo når det ble for varmt for babyen ved at han ble ekstra aktiv :) og da virket det som han ble varm omtrent samtidig som jeg bare MÅTTE kjøle meg ned ;p så bare ha som forhåndsregel at når du begynner å bli varm - kjøl deg ned :)

Og husk å drikke MASSE vann!

Beskytt ansiktet fra solen ihvertfall. Mye lettere å få (store!) pigmentflekker når en er gravid.

Beskytt ansiktet fra solen ihvertfall. Mye lettere å få (store!) pigmentflekker når en er gravid.

Hehe, ja! Min svigerinne så ut som hun hadde bart når hun var gravid, for hun var blitt så brun på overleppen ;p

Hehe, ja! Min svigerinne så ut som hun hadde bart når hun var gravid, for hun var blitt så brun på overleppen ;p

Jeg fikk det øverst på kinnbeinet , ved øynene liksom, og det så egentlig ut som fregner eller rouge, så kunne vært verre ja. BART? :-D

Jeg fikk det øverst på kinnbeinet , ved øynene liksom, og det så egentlig ut som fregner eller rouge, så kunne vært verre ja. BART? :-D
Hahaha, ja :p på avstand da ;p så veldig rart ut!

:) Blir herlig med Kreta ferie da Vinterbarn2015 Jeg selv drar til Tyrkia på mandag, og der er det også ganske varmt.. Men har hørt at man skal avkjøle seg i vannet når du føler det er på tide, så går det greit. Og kanskje ta litt pauser i skyggen..

:) Blir herlig med Kreta ferie da Vinterbarn2015 Jeg selv drar til Tyrkia på mandag, og der er det også ganske varmt.. Men har hørt at man skal avkjøle seg i vannet når du føler det er på tide, så går det greit. Og kanskje ta litt pauser i skyggen..

Ja, blir helt nydelig. Det eneste er at jeg har begynt å bli litt kvalm. Men det går greit så lenge jeg spiser jevnt. Har i tillegg kjøpt ingefær- kapsler og seabånd(de sovna jeg med inatt, og følte jeg fikk trykksak av! Haha, så fant ut jeg måtte ha en pause fra de nå:p ) så satser på det går greit nå :) god tur til deg, vi var i Tyrkia i fjor, var veldig varmt, ja. Jeg blei faktisk veldig positivt overraska over Tyrkia, trudde det var slitsomme tyrkere! Men det var kjempealright, koselige folk og alt var bra :)

Back
Topp