Sol brent kule!!!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vet jo at hormoner påvirker huden og at vi SKAL smøre oss bedre når vi er gravide- men husket jeg det da? Nei!

Kula er solbrent!!! Au au au a
ImageUploadedByBV Forum1368907607.756758.jpg

Au!! Det såg ikke deilig ut! Smøre på med noe god after sun el aloe vera! :D Er ikke enkelt å huske på.

Oiii... Au :(
Det så ikke bra ut :(

Huff da. Det så ikke noe godt ut. Aloevera hjelper godt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

au.... det så mindre behagelig ut...
enda godt du har vendt deg av med å sove på magen :-P
Kjør på med aloe vera til dn store gullmedalje! Håper det roer seg litt ned og at du til slutt får den fine etterlengta brunfargen

au.... det så mindre behagelig ut...
enda godt du har vendt deg av med å sove på magen :-P
Kjør på med aloe vera til dn store gullmedalje! Håper det roer seg litt ned og at du til slutt får den fine etterlengta brunfargen
He He sove på magen ja;)

Takk jenter!

Smører jevnt i dag med alovera hel og en deilig fet fuktighetskrem! ....

Så vi kan sole magen altså, turte ikke jeg i dag for hørte det ikke var bra men da kjører jeg på i morra hvis været er med meg :)

Ajajaj det såg ikkje godt ut :/ Prøv og smør med aloe vera krem :)

Så vi kan sole magen altså, turte ikke jeg i dag for hørte det ikke var bra men da kjører jeg på i morra hvis været er med meg :)
Stoppet ikke meg- men smør deg a!!

Gjorde ikke det jeg heller.
Man kan sole seg, men pass på om du blir varm! Den lille reagerer jo på at det blir lysere og varmere.
Smør deg godt! :)

Auauau! Kos deg med aloevera du nå :) Klarte ikke sitte lenge i sola i går jeg, svetta som en gris :P

Au, det så vondt ut!

Merka at man blir fort brent jeg også. Siden jeg leser til eksamen, så får jeg ikke nytt godværet så mye, men det var ikke lange stunda på verandaen som skulle til før jeg var litt rosa. Har skikkelig lys hud fra før også, så det hjelper nok ikke på....

Moral: bruk solkrem!

Har alltid på solkrem med faktor 30. Dukket opp litt brunfarge etter noen timer i sola i dag! Digg! :)

Vet jo at hormoner påvirker huden og at vi SKAL smøre oss bedre når vi er gravide- men husket jeg det da? Nei!

Kula er solbrent!!! Au au au a
Vis vedlegget 15543

au au! Det så ikke noe godt ut! Prøv å smøre på youghurt naturell... det bruker å kjøle ned og hjelpe litt... Jeg har vært ute i hele dag uten å smøre meg(blir aldri brent likevel) så kula mi har blitt veldig brun ;)

Eg ble solbrent mens eg låg i skyggen av et tre...:/

Jeg blir aldri solbrendt, men etter jeg ble gravid blir jeg rød bare jeg tenker på sola.. så her er det solkrem for alle penga:p men nå begynner jeg å få brunfarge, men kun på halvekroppen.. er så vanskelig å sole ryggen :p

Back
Topp