Sokketips!!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Ser det er noen som sliter med at småttisene sine sokker forsvinner. Det gjør ikke Sofie sine, og vet dere hvorfor?? [8D]

Fordiiii, etterhvert som de blir skitne putter jeg dem i en sånn vaskepose for undertøy som jeg har ved stellebordet, og når den er full (evnt vi er tom for sokker) så hiver jeg den i vaskemaskina [;)]
Vips - ingen forsvunnede sokker [:D]

ORIGINAL: Tuten

Og DER ser du fordelen med å være alenemor!!! [8D][;)]

ORIGINAL: siven79

ORIGINAL: Tuten

Og DER ser du fordelen med å være alenemor!!! [8D][;)]

Hehehehe! Kan jeg signere siden jeg har prøvd det.
Så fort jeg fikk mann og ikke minst ett barn til så er ikke den organiseringen så grei lengre gitt.

Når en person skal holde orden alene går det strøkent.

Pluss att loppeliten her har en tendens til å ta av sokkene og legge de på merkelige steder (som i skuffer og skap)

Haha, ja den kjenner jeg og til. Om jeg ikke finner sokkene til Sofie så ligger de stort sett på bakken utenfor stuevinduet [:D]

Har faktisk prøvd å praktisere sokker-i-vaskepose-teknikken, men det er ikke alle som er med på laget her heller [;)] Det beste er når babysokker vaskes sammen med sengetøy. Kan bare glemme å finne dem igjen.

Hvorfor skal man ha på sokker egentlig? Mye morsommere å ta dem av, tygge på dem, gjemme dem eller helst putte dem i do [8D]

Sokker er bare i veien [8D]

Jeg skal gi det et forsøk, men snuppa har en tendens til å stikke av med sokkene sine helt på egenhånd[8D]

ORIGINAL: Melines

Jeg skal gi det et forsøk, men snuppa har en tendens til å stikke av med sokkene sine helt på egenhånd[8D]

Jada jada, skyld på en uskyldig 1-åring du!! [:D]

Back
Topp