Sokkestompen??

løven87

Glad i forumet
Har du fått snakket med barnelege??

Vi har det temmelig likt som dere, de samme "symptomene".

føler vi bare driver og tuller med lille snuppa.

beskrivelse:

Hun gråter mye- Leo gråter alltid når han er våken, bortsett fra når han får pupp
hun er generellt utilpass - samme her
styrer mye når hun spiser - han kaver en del med armer og ben, og kan plutselig sette i gang med et super hyl mens han spiser
mye rap og sliter med å få de opp- mye luft her også
har tydelig vondt i magen - spenner seg masse og ofte
sliter med å sovne - her sover han max 8-10 timer i døgnet
hun har kastet opp 9 ganger. kan komme når hun sover eller er våken - akkurat det samme her
synes hun er blitt verre etter at jeg sluttet å amme - jeg ammer fortsatt
noen ganger røde øyne og de renner - han har hatt sånt gult puss på øyet siden fødsel og det renner en del av det.

vi har prøvd:

forskjellig erstatning
kiropraktor - vi har prøvd manuell terapeut
minifom
sukkervann - hjalp til å roe han ned 1 gang, men ikke etter det
ammete - har forsøkt fennikel te her
osteopat

i tillegg har vi vært hos min fastlege og avlagt urinprøve (av leo) og målt crp'en hans, men ingenting slo ut der heller.
Fikk anbefalt (fra barnelege/magespesialist på sykehuset) gaviscon mikstur mot oppkastet (1 ml per kg etter hvert måltid).
I dag tenker jeg å ringe tilbake til legen for han blir ikke bedre, ikke slutter han å kaste opp heller.
Helsesøster har foreslått laktoseintoleranse og fastlegen snakket noe om reflux sist vi var der.

det er neimen ikke lett å ha det sånn, føler med deg, vet alt for godt hvordan det er.

dytt

ORIGINAL: happymum83

fikk mld av henne 10.30 at de var på vei til A-hus for en sjekk av Silje.
så venter spent på en oppdatering.

må bae legge til at det med øyet til Leo er nok tette tåre kanaler.
han mellomste her hadde det og han hadde gult puss og det rant av det..

Så bra hun får sjekket det opp, da venter jeg spent på å høre hvordan det gikk...

ja, er nok bare tette tårekanaler, har fått beskjed om å følge med på om det blir rødt inne på øyet, men det har det bare vært et par ganger, så det er jo ikke noe farlig.

Back
Topp